  • 11. Data: 2002-04-09 16:11:18
    Temat: Re: Karty
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    news:a8uorm$r7n$1@news.onet.pl...
    > A wlasnie wczoraj robilem zakupy za mniej niz 40 zlotych (39 z groszami) w
    > Hicie na Kabatach - liczac sekundy VC przeszla tak ok 20 sekund - czy to
    nie
    > za dlugo??? :)

    Bardzo, tyle samo trwalo posluzenie sie VE w Hypernovie.

  • 12. Data: 2002-04-09 16:11:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    > Użytkownik "Tomal"
    > Chciałbym zapytać, co takiego

    Użytkownik "Szymon" <
    > Sa wygodne, np. nie grzebiesz w portfelu i nie szukasz groszy, bo pani
    nie
    > ma wydac. Albo przekreca Cie na kilka groszy, bo nie ma reszty. Ale
    > najwazniejsze - wiekszosc osob dostaje od pracodawcy przelew na konto.
    > Placac karta nie musza biegac do bankomatu, a przynajmniej nie tak
    czesto.

    dzis w Wyborczej jest na str 24/25 artykuł Plastik pełen pułapek, ABC kart
    platniczych, karciane zasady - specjalnie dla autora wątku ;-))
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-04-09 16:48:09
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > - Współpraca z "ręcznymi" czytnikami? - Dawno takiego nie widziałem w moim
    > mieście. Nie wszystkie zakupy robię kartą, trochę gotówki w portfelu
    > trzymam.

    ja mam nieszczescie (?) mieszkac daleko od centrum i zdarza mi sie
    przejeachac taxowka. tam maja te zelazka.
    VC rules.

    a po co duzo?
    bo duzo kont - kazde daje VE do bankomatu.
    a do placenia VC - bo odroczenie platnosci, bo nie trzeba nosic gotowki,
    bo nie trzeba sie zastanawiac czy na TYM koncie od tej karty to mam
    jeszcze tyle kasy, czy moze nie.
    EC/MC na wszelki wypadek, na wyjad do Europy

    a czemu nie nosic gotowki?
    a ile zeby bylo dobrze? duzo - bez sensu, malo - jeszcze bardziej bez sensu.
    lepiej niech sobie na koncie lezy.

    a po co duzo kont?
    bo zawsze ktoros dziala, albo ma darmowy bankomat w zasiego wzroku.
    bo w jednych to jest lepsze a w inncyh co innego.
    bo nawet duze firmy potrafia wywinac koziolka (vide Andersen / Enron)
    ni z gruchy ni z pietruchy, a BFG slabo chroni wieksze (niz 4000) oszczednosci.

    pozdrawiam

    romekk

  • 14. Data: 2002-04-09 17:03:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > bo nawet duze firmy potrafia wywinac koziolka (vide Andersen / Enron)
    > ni z gruchy ni z pietruchy, a BFG slabo chroni wieksze (niz 4000)

    No i jeszcze jedna rzecz - czasami banki glupieja i daja fajne rzezy - wiec
    wtedy mec lepsza historie konta - albo jak bedzie sie brac kredycik - lepiej
    daja swojemu dlugoletniemu ;) klientowi (ale nie panie dysponentki tylko
    bank i to kredyty,zeby nie bylo)

  • 15. Data: 2002-04-09 17:21:08
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > dzis w Wyborczej jest na str 24/25 artykuł Plastik pełen pułapek, ABC kart
    > platniczych, karciane zasady - specjalnie dla autora wątku ;-))

    masz jakis link do tego?

  • 16. Data: 2002-04-09 18:34:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon"

    > masz jakis link do tego?

    nie znalazlem w sieci - mam wydanie papierowe ;-))
    nic straconego - nadaje sie tylko dla takich poczatkujacych jak ten co
    zaczal watek
    *** blad ***

  • 17. Data: 2002-04-09 19:32:11
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > , a BFG slabo chroni wieksze (niz 4000) oszczednosci.

    Coś Ci się kolego pochrzaniło z kwotami.
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-04-09 22:44:37
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > VE mam.
    > A dlatego ze mi portrzebna VC - na wszelki wypadek. Nie woze nigdy kasy w
    > kieszeni. a jak elektron nie zadziala, to... to daje druga innego banku,
    ale
    > czasem wypukla sie do wielu rzeczy przydaje... ale to juz inna bajka

    a nie boisz sie, ze jak karte stacisz to i cala kase z konta w Multi razem z
    nia?

    -adrian

  • 19. Data: 2002-04-09 22:52:43
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem> wrote in message

    > Móglibyście mnie oświecić?

    wydaje mi sie, ze oprocz kilku powodow przytoczonych przez sznownych
    grupowiczow jest jeszcze jeden najwazniejszy:

    BEZPIECZENSTWO

    kazdy z nas szuka jak najbezpieczniejszej karty platniczej, a poniewaz nie
    dowiesz sie jak jest bezpieczna dopoki nie sprobujesz wiec ilosc kart w
    posiadaniu wzrasta i wzrasta

    IMO na pewno powinno sie miec w swoim portfelu jakas KREDYTOWKE ze wzgledu
    na lepsze zabezpieczenie tej karty przed fraudami niz np. obciazeniowej czy
    debetowej (dodawane ubezpieczenie i odpowiedzialnosc banku). Oczywiscie, aby
    kredytowke sobie wyrobic nalezy posiadac magiczna zdolnosc kredytowa oraz
    zplacic wiecej niz za inne. Ale jak to zwykle bywa czym owoc bardziej
    odlegly tym bardziej pociagajacy.

    pozdrawiam

    -adrian

  • 20. Data: 2002-04-10 07:05:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a nie boisz sie, ze jak karte stacisz to i cala kase z konta w Multi razem
    > nia?

    Mam RO - wiec znowu tak duzo nie naciagna. Poza tym wolnej kasy nie trzymam
    tak duzo. aktualnie jestem w fazie oszczednosci - cala kasa albo na lokatach
    albo w dolarach - ktorcyh nawet jakbym chcial sprzedac - to by mnie podroz
    czekala do Fortisbanku :)))