  • 11. Data: 2007-01-17 14:52:25
    Temat: Re: Karty Kredytowe - gdzie porównanie (zestawienie)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 17 Jan 2007 10:37:34 +0100, w <eokqrc$hl$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Arek
    Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał(-a):

    > Ok rozumiem ze PINowe są bezpieczniejsze.

    Akurat jest odwrotnie -- te na podpis są bezpieczniejsze.

  • 12. Data: 2007-01-17 17:38:02
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > wszystkie wydawane przez BZ WBK i LUKASa sa wyposazone w chip i PIN
    > wprowadza sie w 90% transakcji

    Z tych które miałem to jeszcze Visa Fregata Electron z Pekao oraz
    chipowa Visa Classic z KB.

    Przemek

  • 13. Data: 2007-01-17 19:27:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Z tych które miałem to jeszcze Visa Fregata Electron z Pekao oraz
    > chipowa Visa Classic z KB.
    >
    > Przemek

    oki, ale my piszemy nt embosowanych kart kredytowych, VE raczej wypukla
    nie jest...

    RobertS

  • 14. Data: 2007-01-17 21:13:59
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > oki, ale my piszemy nt embosowanych kart kredytowych, VE raczej wypukla
    > nie jest...
    A gdzie ktoś w tym wątku napisał, że mowa jest o embosach? Zwłaszcza, że
    Fregatami płaskaczami podobno można płacić w necie.

    Przemek

  • 15. Data: 2007-01-17 21:26:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A gdzie ktoś w tym wątku napisał, że mowa jest o embosach? Zwłaszcza, że
    > Fregatami płaskaczami podobno można płacić w necie.
    >
    > Przemek

    slowo podobno chyba wiele wyjasnia...

  • 16. Data: 2007-01-18 13:02:52
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    > slowo podobno chyba wiele wyjasnia...

    "Podobno" = "ja nie próbowałem, inni - tak i to z posytywnym rezultatem":
    http://www.grupy.egospodarka.pl/Pekao-Visa-Regata-El
    ectron,t,63980,8.html

    :-)

    Przemek