  • 1. Data: 2006-01-03 14:46:13
    Temat: Karty debetowe w m-banku
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Obecnie mam jeden rachunek w m-banku oraz jedna karte debetowa.Czy jezeli
    otworze naatepny rachunek dostane na ten rachunek nastepna karte debetowa (z
    innym pin) z ktora bede mogla wybierac tylko ze tego rachunku?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-03 14:57:09
    Temat: Re: Karty debetowe w m-banku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Magda wrote:

> [...]
    > jezeli otworze naatepny rachunek dostane na ten rachunek nastepna
    > karte debetowa (z innym pin) z ktora bede mogla wybierac tylko ze tego

    Jedna osoba nie może mieć dwu rachunków eKonto w mBanku. Jeśli ten
    drugi to ma być np eMax to możesz wziąć do niego drugą kartę (dość
    drogo to kosztuje). Wtedy będzie można wybierać za jej pomocą kasę
    tylko z eMaxa.

  • 3. Data: 2006-01-04 09:58:45
    Od: "Habalaszka" <h...@w...pl>

> [...]
    > drugi to ma być np eMax to możesz wziąć do niego drugą kartę (dość
    > drogo to kosztuje). Wtedy będzie można wybierać za jej pomocą kasę

    Troszkę to dziwne, chyba pierwszy bank majacy taką praktykę....

  • 4. Data: 2006-01-04 14:09:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Habalaszka wrote:

    > Troszkę to dziwne, chyba pierwszy bank majacy taką praktykę....

    Małą poprawka: chyba oprócz eKonta możesz otworzyć izzyKonto - karta do
    niego powinna być bezpłatna. Sprawdź to na stronie mBanku albo w ich
    infolinii