  • Data: 2004-10-17 15:24:44
    Temat: Karty dodatkowe do kart kredytowych BPH - pytanie o umow
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś ma karty dodatkowe do kart kredytowych BPH?
    Składałem właśnie przez telefon wniosek o kartę dodatkową. A tu na końcu
    pytanie: w jakim oddziale chcemy (oboje) podpisać umowę?
    Czy ktoś ma taką umowę o kartę dodatkową? O co BPH chce się umawiać z
    posiadaczem karty dodatkowej - przecież już jest umówiony ze mną, a to ja
    płacę? Do czego zobowiązuje posiadacz się karty dodatkowej? Bo jeżeli typowo
    do poddania się egzekucji - to ta osoba podziękuje mnie za taki "prezent", a
    ja bankowi.
    Wdzięczny będę jeżeli odezwie się ktoś kto już ma karty dodatkowe.

    pozdrowienia,
    Bogdan B.