    From: " Joanna" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karty kredytowe...
    Date: Mon, 12 Jun 2006 23:20:37 +0000 (UTC)

    Witam,
    chciałabym zasięgnąć nieco informacji o kartach kredytowych...Mój znajomy ma
    kartę z limitem 5000 który wykorzystał...teraz spłaca w ratach. Czy taki
    kredyt jest "odnawialny", czy też ma kwotę do dyspozycji, jak już spłaci?

    Czy takie karty działają - bez podpisanej przez posiadacza - umowy
    kredytowej? tzn. okreslającej wysokość odsetek, opłat, prowizji, harmonogram
    spłat, ilośc rat...

    Mój znajomy nic z banku nie dostał, poza rozliczeniem wypłat i kwotą do
    zapłaty. Nie podpisywał żadnej umowy, karta była aktywowana przez telefon,
    nie podawał zadnych danych osobowych...Po prostu przysłali mu ją do domu.

    Jakie wady, jakie zalety takiej karty? Czy tak jest w innych bankach, czy
    coś w tym przypadku jest nie tak ? Dał się zrobić "w balona" ?
    pozdr