  • Data: 2007-03-28 11:00:33
    Temat: Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kartę Rajfiego z misiem (NG), głownie ze względu na ubezpieczenia w
    podróżach zagranicznych.
    Jak wiadomo Raiffeisen Bank kart MasterCard National Geographic wydawał
    już nie będzie, a żadnych innych powodów aby mieć ichnią kartę nie widzę
    (dziecko wyrosło już ze Smyka).
    Pytanie - jakie banki wydają karty z pakietem ubezpieczeń w podróżach
    zagranicznych?
    Najchętniej MC, ale ostatecznie może być Visa...
    Zdaje się, że złota Visa ING ma coś takiego, a kiedyś miałem też złotą
    Visę z BPH. Czy dobrze mi się wydaje i czy jest coś jeszcze?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****