    From: e...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kazda karta kredytowa BZ WBK za 0zl.
    Date: 8 Mar 2006 23:31:36 -0800

    Witam serdecznie grupowiczów !

    Otóż chciałem się podzielić kilkoma przemyślenia nt. promocji
    kart kredytowych BZ WBK za 0zł :
    1) Istnieją dwa ubezpieczenia z których jak najszybciej nalezy
    zrezygnować, kwoty polis to kilka tys.zł, z pewnością nie pokryją
    więc strat posiadacza karty typu Gold a może nawet Silver. Opłaty za
    te ubezpieczenia są drakońskie m.in. procent salda karty i podobne
    sprawy. Smaczku dodaje fakt, ze firmy ubezpieczające są raczej z puli
    nieznanych np. AIG i inne podobne....
    2) Jeśli chcemy podarować naszemu dziecku karte dodatkową to nie
    jest to dobrym pomysłem, ponieważ cały limit kredytowy będzie
    współużytkowany przez karte główną i dodatkową. A więc np. 20
    tys razem dla karty głównej i dodatkowej ! Nie ma możliwości
    ustawienia mniejszych limitów. Nie ma znaczenia rodzaj karty czy jest
    to Silver czy Gold ponieważ dostępny limit kredytowy jest do
    trzykrotności zarobków.....
    3) Dodatkowo bardzo nie podoba mi się, iż bank chce bardzo dużo o
    mnie wiedzieć informacji, które nie powinny nikogo interesować m.in.
    stan cywilny, wspólność majątkowa, zamieszkiwany lokal (blok,
    bliźniak, itd).

    Czy ktokolwiek posiada jakieś doświadczenia z promocją "Karta
    kredytowa za 0zl" w BZ WBK ?
    Zastanawiam się nad wzięciem karty i chętnie przeczytam uwagi w tym
    temacie.

    Pozdrawiam
    Paweł