  • 11. Data: 2009-02-22 01:08:04
    Temat: Re: Kaziu z Goldman Sachs :)
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gnpubv$i6p$1@inews.gazeta.pl...
    >A moja teoria spiskowa jest taka, ze Kaziowi podstawiono te sympatyczna
    >dupeczke z matura i stanowiskiem analityka w banku (dziwne troche). Kazek
    >swoja geba otwieral wszystkie drzwi w firmach uwiarygadniajac caly biznes.
    >Zrobil swoje, opcje poszly i teraz Goldman go oleje pod pretekstem
    >tworzenia zlego wizerunku banku, z Kazka zrobi sie kozla ofiarnego, a i
    >proletariat bedzie mial sensacje w postaci romansu. Od samego poczatku
    >sprawa jest dziwna. Nauczyciela fizyki robia specjalista od swiatowych
    >finansow i top doradca z pensja miesieczna 500.000 pln per month.

    Zgadza się.
    Od samego początku.
    Z nikogo zrobiono premiera uruchamiając PR, który w somdażach działa jeszcze
    do teraz.

    Są dwa wytłumaczenia.
    1) Słońce Mongolii z bratem zostali kosmicznie zrobieni w bambuko pare lat
    temu.
    2) W które wierzę bardziej.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-02-22 01:31:51
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid>

    On Sun, 22 Feb 2009 02:08:04 +0100, skippy wrote:

    > U?ytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Zgadza sie.
    > Od samego pocz?tku.
    > Z nikogo zrobiono premiera uruchamiaj?c PR, który w somda?ach dzia?a
    > jeszcze do teraz.
    >
    > S? dwa wyt?umaczenia.
    > 1) S?once Mongolii z bratem zostali kosmicznie zrobieni w bambuko pare
    > lat temu.
    > 2) W które wierze bardziej.

    a wszystko zeby mogl przyjsc premier kominiarz i sypnac euro gawiedzi
    rozbawionej walutowymi kredytami i innymi opcjami

  • 13. Data: 2009-02-22 06:59:36
    Od: fatso <f...@n...com>

    moje_przedmioty wrote:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka tam ona ładna :)
    > przecietna

    Czy aby owa blondyneczka nie jest Nasza?
    Pytam bo wy zanadto sie chyba sugerujecie slowianskim wygladem tej
    pieknosci.
    Przypomne: byl sobie pewien Zyd, o nazwisku Mordechaj Vanunu. Ow Izraelita
    pracowal na pustyni Negev, znal sekrety bombki A Israela. Ruszylo go
    sumienie-
    albo jak kto woli to zadza pieniadza i slawy. Udal sie do
    kosmopolitycznego Londynu
    i tam zaczal sypac swoich mocodawcow do pisma The Times. Poderwala go pewna
    piekna blondynka. Tak uwiodla frajera, ze za mokra cipka zgodzil sie
    pojechac az do Rzymu.
    Dalej juz bylo jak u tego wierszoklety z Nowogrodka rodem:
    Ha, ta karczma Rzym sie nazywa!- zawolali pomagierzy Lucyfera i z Rzymu
    porwali
    biednego Vanunu do piekla w kazamatach Mossadu. Przesiedzial chyba
    jakies 10-12 lat.
    Podobno juz wyszedl z mamra i zyje ale juz na pewno stracil zapal
    milosny do falszywych blondynek.
    Z czego plynie lekcja dla Kazia: kaziu, kaziu, zakochaj sie ale gdy
    minetujesz to bacz pilnie na to
    czy Pani Izabela nie ma w poprzek( no i czy nie klapie schodzac po
    schodach)

    fatso

  • 14. Data: 2009-02-22 07:25:41
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
> [...]
    > dziwna. Nauczyciela fizyki robia specjalista od swiatowych finansow i top
    > doradca z pensja miesieczna 500.000 pln per month.

    Zyski z polskiego numeru w zupelnosci pokryja koszta apanazy kazia jak
    tez sowita odprawe
    dla niego. Marcinkiewicz to stare dobre nazwisko, moj rodak rodem z
    Bialorusi. Mam nadzieje,
    ze sie tu jakos urzadzi w Londynie bo faktycznie jest juz w Polsce
    politycznie skonczony.
    Jak go juz ten Goldman z roboty wyrzuci to ja planuje zaprosic Kazia na
    obiadek podany na srebrach.
    Mam nadzieje ze srebrnej lyzki, wartej co najmniej kilkadziesiat
    dolarow, mi nie podpierdoli.

    fatso

  • 15. Data: 2009-02-22 07:27:35
    Od: sorden <s...@w...pl>

    fatso wrote:

    > Mam nadzieje ze srebrnej lyzki, wartej co najmniej kilkadziesiat
    > dolarow, mi nie podpierdoli.

    Moze nie, ale pospekulowac na wartosci srebra i odkupic okazyjnie pewnie nie
    omieszka ;)

    --
    in

  • 16. Data: 2009-02-22 07:37:43
    Od: x <l...@p...fm>

> [...]
    > obiadek podany na srebrach.
    > Mam nadzieje ze srebrnej lyzki, wartej co najmniej kilkadziesiat

    uwazaj na zone

  • 17. Data: 2009-02-22 07:50:16
    Od: fatso <f...@n...com>

    x wrote:

    > uwazaj na zone
    zona ma wzdluz i majac PhD goruje nad kaziem intelektualnie.
    Ale dobra zupe grzybowa robi.

  • 18. Data: 2009-02-22 13:33:21
    Od: vonBraun <i...@g...pl>

    fatso wrote:

> [...]
    > minetujesz to bacz pilnie na to
    > czy Pani Izabela nie ma w poprzek( no i czy nie klapie schodzac po

    To w.a.nie mia.em na my.li pisz.c:

    http://tinyurl.com/akkrey

    ;-))

    Co wi.cej rzecz ma swój atomowy w.tek, poniewa. wkrótce Izrael
    zbombarduje Ira.skie instalacje nuklearne co wyja.nia dlaczego
    przedstawiciele rz.dz.cej .wiatem nacji tak ch.tnie kupowali z.oto;-))

    pozdrawiam spiskowo
    vonBraun

    PS.Redakcja nie odpowiada za skutki wzi.cia na powa.nie tego
    co napisano w tym po.cie.

  • 19. Data: 2009-02-22 13:40:12
    Od: vonBraun <i...@g...pl>

    fatso wrote:

> [...]
    > minetujesz to bacz pilnie na to
    > czy Pani Izabela nie ma w poprzek( no i czy nie klapie schodzac po

    To własnie mialem na mysli piszac:

    http://tinyurl.com/akkrey

    ;-))

    Co wiecej sprawa Marcinkiewicza tez ma swoj atomowy podtekst, poniewaz
    wkrotce Izrael zbombarduje Iranskie instalacje nuklearne co wyjasnia
    dlaczego
    przedstawiciele rzadzacej swiatem nacji tak chetnie kupowali zloto;-))

    pozdrawiam spiskowo
    vonBraun

    PS.Redakcja nie odpowiada za skutki wziecia na powaznie tego
    co napisano w tym poscie.

  • 20. Data: 2009-02-22 22:02:46
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    >swoja geba otwieral wszystkie drzwi w firmach uwiarygadniajac caly biznes.

    To nie jest teoria spiskowa, tylko jakas normalna.

    Spiskowa by była taka, ze ktos z zera robi bohatera z dostępem do top s. po
    czym tenże krętymi drogami laduje u konkurencji. Prawodziwej a nie tej, co
    tu nazywasz Rudym.
    Konkurencji...
    :)))

    Ale przeciez to niemozliwe.
    Wykluczam to wyżej, tylko opisałem spiskową.

    Naprawdę przeciez pewnie było tak, ze Jarek sie pomylił, zamiast byc preziem
    dał tu fajnego gostka na stanowisko, doswiadczonego i z kompetencjami.
    Jak zobaczył ze sie pomylił, to go zdjeli.
    Później tamten wysłał CV i dostał prace w BŚ czy jakimś innym takim banczku.
    Jak stracił tam to dostał tu.
    Przeciez to normalna kariera.

    :)))