  • 1. Data: 2011-07-20 16:42:32
    Temat: Kb podczas upału, przy świetle błyskawic?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, iż prezentowana w serwisie KB24 historia
    operacji za dzień 18 lipca 2011, z przyczyn technicznych,
    może zawierać nieprawidłowe i niekompletne dane o operacjach
    wykonanych na rachunkach.

    W chwili obecnej trwają prace nad przywróceniem
    prawidłowego prezentowania informacji o historii
    Państwa rachunków.

    W kolejnych komunikatach będziemy Państwa informować
    o statusie prac.

    Przepraszamy Państwa za powstałe utrudnienia.
    Administrator KB24
    Kredyt Bank S.A.

    O statusie PRC... ;)

    [A ja chcę wiedzieć, czy mam zapłacić 99 groszy debetówką
    za puszkę coli w Lidku, czy już mam 5 trans_akcji lipcowych...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-07-21 12:54:40
    Temat: Re: Kb podczas upału, przy świetle błyskawic?...
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:j070jd$c2b$1@inews.gazeta.pl...
    > [A ja chcę wiedzieć, czy mam zapłacić 99 groszy debetówką
    > za puszkę coli w Lidku, czy już mam 5 trans_akcji lipcowych...]

    A cola Ci nie szkodzi?

  • 3. Data: 2011-07-21 14:45:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Włodziu" 1...@d...icnet

    > A cola Ci nie szkodzi?

    Szkodzi -- ale mniej (o jedną trzecią) niż sezamki.
    Szkodzi -- widać w historii rachunku. Każde zapłacenie
    obniża stan konta. Można jakoś temu zaradzić? ;)

    -=-

    A poważniej? Zadałeś głupie pytanie. Gdyby szkodziła (gdyby nie
    była dla mnie potrzebna, gdyby nie była użyteczna) nie kupowałbym
    jej. Od czasu do czasu mam zanikające :) ciśnienie krwi -- cola
    jest wówczas dobrym lekarstwem, bo zawiera kofeinę -- na dodatek
    na efekt nie trzeba długo czekać. Co prawda te skoki ciśnienia
    przytrafiają się mi niezmiernie rzadko (może raz na 30 miesięcy)
    ale colę warto mieć pod ręką zawsze. A że obok tych skoków
    ciśnienia krwi czasami po prostu warto wypić coś z kofeiną
    (a kawa jest droga) więc warto mieć coli więcej pod ręką. :)

    -=-

    Leki zawierające kofeinę są (imo) drogie. Colą można i przepłukać
    usta po lekach wziewnych -- aby nie mieć chrypki i grzybni, :)
    i popić inne leki, i po prostu zgasić pragnienie -- zanim
    owo pragnienie strawi doszczętnie. ;)

    [najbardziej szkodliwe jest odpowiadanie na głupie posty i głupie
    pytania -- coś muszę z tym zrobić, aby zmniejszyć moje straty; do
    niedawna czas odpisywania na głupoty i tak był tracony -- na przykład
    na golenie się czy dłubanie w zębach lub ćwiczenia kręgosłupa, ale
    teraz mogę dłubać w zębach, ćwiczyć i golić się w czasie oglądania
    filmów; inna strata to strata czasu na zlewanie produktów destylacji...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-07-23 19:30:50
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    > [najbardziej szkodliwe jest odpowiadanie na głupie posty

    czyli na twoje nie należy odpowiadać?

    JS

  • 5. Data: 2011-07-23 20:30:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ianus wrote:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:j09e47$g5o$...@i...gazeta.pl...
    >
    > czyli na twoje nie należy odpowiadać?
    >
    > JS

    Hm, sądzę raczej, że na Twoje - jak widać Eneuel nie
    odpowiedział, a ja się zlitowałem ;-)

    witrak()
    PS. Jeśli tylko zapomniałeś wstawić odpowiedni emotikon i nigdy
    nie używasz wielkich liter, to wycofuję powyższe :-))

  • 6. Data: 2011-07-23 22:10:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" j0f9e7$hei$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Hm, sądzę raczej, że na Twoje - jak widać Eneuel nie
    > odpowiedział, a ja się zlitowałem ;-)

    Nie było mnie w ,,domu'' -- mam usprawiedliwienie. ;)

    > witrak()
    > PS. Jeśli tylko zapomniałeś wstawić odpowiedni emotikon i nigdy
    > nie używasz wielkich liter, to wycofuję powyższe :-))

    Na pewno nie używa -- zdanie też zaczyna małą literą.
    Natomiast podpis wielkimi literami napisał w czasach,
    gdy używał -- teraz tylko to wstawia.

    [ponadto chyba Ianus zapomina o tym, że naszym zadaniem nie
    jest wzajemne wykłócanie się, ale rozważne budowanie naszych
    dobrych relacji z bankami -- dobrych dla nas, nie dla banków] ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'