  • 1. Data: 2010-04-24 12:51:58
    Temat: Keep It Simple - zmiany w regulaminie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Walutą rozliczeniową jest teraz PLN, a nie USD -- czyli zawsze jedno
    przewalutowanie.

    Zlikwidowali odsetki karne (w maks. wysokości). Nie wiem czemu, bo tyle samo
    wynosi u nich ich normalny % :)

  • 2. Data: 2010-04-24 13:04:50
    Temat: Re: Keep It Simple - zmiany w regulaminie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Walutą rozliczeniową jest teraz PLN, a nie USD -- czyli zawsze jedno
    > przewalutowanie.

    A w zamian za to śliczne 2% prowizji?

  • 3. Data: 2010-04-24 14:34:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 24 Apr 2010 15:04:50 +0200, w <hqupv1$ap8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
    <b...@a...w.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > A w zamian za to śliczne 2% prowizji?

    Tego nie widzę :)

  • 4. Data: 2010-04-24 15:53:00
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > A w zamian za to śliczne 2% prowizji?

    Standardowo.

  • 5. Data: 2010-04-24 18:44:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Standardowo.

    jak to w zamian? to już przecież było...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-04-25 12:28:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-24 17:53, Robert Wicik wrote:
    > U?ytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci
    >
    > Standardowo.

    To znaczy - gdzie to jest ?

    witrak()

  • 7. Data: 2010-04-25 12:28:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-24 14:51, r...@k...pl wrote:
    > Walutą rozliczeniową jest teraz PLN, a nie USD -- czyli zawsze jedno
    > przewalutowanie.
    >
    > Zlikwidowali odsetki karne (w maks. wysokości). Nie wiem czemu, bo tyle samo
    > wynosi u nich ich normalny % :)

    W regulaminie ?

    witrak()

  • 8. Data: 2010-04-26 11:40:13
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 14:51, r...@k...pl pisze:
    > Walutą rozliczeniową jest teraz PLN, a nie USD -- czyli zawsze jedno
    > przewalutowanie.

    jak to zawsze jedno? A jak będzie rozliczona transakcja, gdy pojadę
    teraz do egiptu i zapłacę tą kartą w sklepie np 600EGP?

  • 9. Data: 2010-04-26 13:33:19

    Mon, 26 Apr 2010 13:40:13 +0200, w <hr3u2u$okt$1@inews.gazeta.pl>, ketiv
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > jak to zawsze jedno? A jak będzie rozliczona transakcja, gdy pojadę
    > teraz do egiptu i zapłacę tą kartą w sklepie np 600EGP?

    Będzie przeliczona na PLN, a nie na USD, a potem na PLN.