-
11. Data: 2012-08-08 22:44:23
Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
Od: "Q" <n...@s...org>
> Cashback za zakupy w Internecie w Banku Alior Sync został wypłacony
> klientom wczoraj (07.08.2012) wieczorem. Gdyby pojawiły się wątpliwości
> bądź pytania bardzo prosimy o kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub infolinią
> pod numerem 19 506.
+10 pkt za refleks :).
-
12. Data: 2012-08-09 00:41:33
Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
<b...@s...pl> 1...@g...co
m
: Gdyby pojawiły się wątpliwości bądź pytania bardzo prosimy
: o kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub infolinią pod numerem 19 506.
I tak powinno być w każdym banku? Tak powinno być wszędzie.
Klienta należy zachęcać do zgłaszania istnienia ewentualnych
nieprawidłowości/błędów.
[trochę głupio wyszło... mieliśmy tu budować dobre
relacje z bankami... dobre dla nas, nie dla banków...]
Mogliby Państwo dać nam bezpłatne rozmowy telefoniczne z infolinią.
[marmury wkrótce będą zagrożone?... wapniaki muszą odejść...
przeminąć... och, gdybyż tak można było teleportować się...
gdyby tak nie tylko do quasirealnego banku można było
wyskoczyć na jedną chwilę... gdy jeszcze byłem Księciem,
marzyłem o tym, aby móc wyskoczyć pod wieżę Eiffla na jedną
zaledwie chwilę, bez wysiłku i bez zbędnych kosztów, a potem
natychmiast wskoczyć do swego mieszkania -- pod prysznic,
ewentualnie do łóżka czy do ,,przebieralni''...]
Wszelkie nieporozumienia należy rozwiewać/wyjaśniać
jak najszybciej, aby zmniejszać niepotrzebne straty...
[BTW 'quasi-' -- przyszedłem na ten świat jako quasimodo;
Arkedocja uczyniła ze mnie Księcia; zaś biskupi usiłowali
przywrócić ,,Boży'' porządek rzeczy/sprawy... Pueruania
dała mi schronienie w smutnych dniach mojej klęski oraz
przypomniała mi o tym, że pieniądze są dla każdego człowieka
najwierniejszymi przyjaciółmi; banki, nie bacząc na zakazy
biskupów, sypnęły mi wiśniami i orzechami...]
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
13. Data: 2012-08-09 00:43:24
Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Q" jvuj3v$ph3$...@n...news.atman.pl
>> Cashback za zakupy w Internecie w Banku Alior Sync został wypłacony klientom
wczoraj (07.08.2012) wieczorem. Gdyby pojawiły się
>> wątpliwości bądź pytania bardzo prosimy o kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub
infolinią pod numerem 19 506.
> +10 pkt za refleks :).
Fakt -- mogliby napisać dwa dni wcześniej o tym, że ,,jutro'' będą keszbeki. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
14. Data: 2012-08-09 02:47:45
Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>
> Mogliby Państwo dać nam bezpłatne rozmowy telefoniczne z infolinią.
E tam, dlaczego to ma być bezpłatne? Bezpłatne jest czatowanie, audio-czatowanie
i wideo-czatowanie, po co mieliby jeszcze płacić za telefoniczną gadatliwość
klientów? No, prawie bezpłatne.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
15. Data: 2012-08-09 03:23:36
Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"TrzyLinie" jvv1bh$ko4$...@i...gazeta.pl
> E tam, dlaczego to ma być bezpłatne? Bezpłatne jest czatowanie, audio-czatowanie
> i wideo-czatowanie, po co mieliby jeszcze płacić za telefoniczną gadatliwość
> klientów? No, prawie bezpłatne.
Dlatego, że płacić powinien ten, kto popełnił błąd.
Jeśli zatem klient został jakoś poszkodowany przez
bank -- płacić za zgłoszenie szkody powinien bank,
nie klient. Co więcej -- klientowi coś należy się
za fatygę zgłoszenia błędu. Na przykład 5% wartości
szkody.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
16. Data: 2012-08-09 03:46:08
Temat: Re: Kiedy SyneCek daje keszbek za zakupy netowe?
Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>
> > E tam, dlaczego to ma być bezpłatne? Bezpłatne jest czatowanie,
> > audio-czatowa nie i wideo-czatowanie, po co mieliby jeszcze płacić
> > za telefoniczną gadatliwość klientów? No, prawie bezpłatne.
>
> Dlatego, że płacić powinien ten, kto popełnił błąd.
> Jeśli zatem klient został jakoś poszkodowany przez
> bank -- płacić za zgłoszenie szkody powinien bank,
> nie klient. Co więcej -- klientowi coś należy się
> za fatygę zgłoszenia błędu. Na przykład 5% wartości
> szkody.
Ha, żebyż infolinia służyła wyłącznie do składania reklamacji... Nic nie
stoi na przeszkodzie żądania zwrotu opłaty za rozmowę, w przypadku uznania
reklamacji - takie coś raz mi się udało w moim ulubionym banku do bicia
- BePeHahaha, rozmowa trwała 30 minut, z czego 15 "kąsultant" poświęcił
na dokształcanie...
Ale faktycznie, gdyby to bank płacił za rozmowę, wtedy może byłoby mniej
tych "proszę czekać, robię to i to", albo "dziękuję za cierpliwe
oczekiwanie"...
Z drugiej strony stare jest płatne, a nowe [kanały komunikacyjne] już mniej
lub wcale.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/