  • 1. Data: 2011-03-29 20:12:32
    Temat: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
    Od: root <r...@v...pl>

    Właśnie cały wieczór spędziłęm w poszukiwaniu raportów czeskiej spólki BGS
    Energy notowanych na NC. Brak raportów na oryginalnej stronie spółki (to
    znaczy niby jest jakiś raport ale oprócz adresu, podpisów i pieczęci gówno
    tam jest).
    Wlazłem więc na newconnect gdzie z pewną niesmiałościa kliknąłem na link
    dokumentu informacyjnego, który ściagał się ok 10 min. (Sądze że Pcet na
    którym znajduje się ten "serwis" stoi zakurzony po biurkiem prezesa).
    Kij z tym. Ściągnąłem tzw. Dokument informacyjny a w nim zgodnie ze spisem
    treści na stronie 71 powinny znaleźć się jakieś raporty. Szybko więc
    znalazłem 71 stronę jednak ona okazuje się być pusta. Na stronie 78
    znajduje się jednak oświadczenie bardzo ważnego czeskiego audytora zwna
    Zaprava Auditora podpisana przez inżyniera Bohumiła Klapka, stwierdzające
    że rzeczony raport jest fajny i prawdziwy.
    W końcu raporty znalazłem dużo niżej jednak kończą się one na 31 stycznia
    2009r. Rozumiem, że tak być powinno bo spólka debuitowała pewnie w naszym
    warzywniaku ok 2009 r. Ale niech mi ktoś to przetłumaczy z języka
    angielskiego
    Profit and loss statement ... as of 31 Jan 2009
    O ile znam się na rachunkowości to Raort wyników jest ZA okres od do a nie
    "od" dznia jakby sugerowały słowa "as of 31 Jan 2009"

    Swoją drogą ciekawy jestem kto i w jaki sposób decyduje na NewConnect o
    przyjęciu tzw. dokumentó informacyjnych. Oczywiście zadaje to pytanie
    tutaj, bo mimo wielokrotnych, usilnych prób skontaktowania się z szacowną
    instytucją emailem, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.

    Jeśli ktoś z szanownych kolegów wie gdzie można dorwać raporty BGS będę
    zobowiązany za informacje

  • 2. Data: 2011-03-29 21:01:56
    Temat: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > znaczy niby jest jakiś raport ale oprócz adresu, podpisów i pieczęci gówno

    Obawiam się, że cały NC powstał właśnie po to, zeby uniknąć cywilizacji w
    czasie tej prostej operacji jaką jest zebranie z rynku kasy za emisję akcji.
    Chyba od poczatku, od 2007, o tym co jakiś czas było wspominane.

    Dodatkowym faktem to uprawdopodabniajacym jest - iż NC otwarto na szczytach
    hossy.
    Nie wierzę w takie przypadki.

    Zresztą skoro nie ma cywilizacji na normalnym rynku (no może jest ale kulawa
    jak jasna cholera), to co wymagać od tego dziwoląga.

  • 3. Data: 2011-03-29 21:06:37
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

> [...]
    kulawa
    > jak jasna cholera), to co wymagać od tego dziwoląga.

    No widzisz kolego, jaki jesteś ograniczony w swoim myśleniu.
    Pogadaj z firmami, które dzięki NC dzisiaj są o niebo wyżej
    \jak zaczynały, Ale to nie dla takich głąbów jak ty.
    Brak edukacji, zawsze to powtarzam, ale i na to przyjdzie czas.

  • 4. Data: 2011-03-29 21:08:26
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

  • 5. Data: 2011-03-29 21:18:13
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

> [...]
    No wiesz, ja to widze inaczejm ale z tobą dyskutował nie będę,
    dzisiejszego wieczora zjebałem kilka godzin przeglądając to forum,
    i jednoznacznie mi wychodzi, że koleś nickiem skip, skipi, czy coś
    takiego, to jeden z tych bijących piane a nie mających nic do powiedzenia,
    także wybacz kolesiu, koncze dyskusje, żegnam.

  • 6. Data: 2011-03-29 21:25:22
    Od: root <m...@y...com>

    On 29 Mar, 23:06, " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Pogadaj z firmami, kt re dzi ki NC dzisiaj s o niebo wy ej
    > \jak zaczyna y, Ale to nie dla takich g b w jak ty.
    > Brak edukacji, zawsze to powtarzam, ale i na to przyjdzie czas.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj
    cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Hej amigo. Kazdemu moze sie wyrwac w ferworze dyskusji to i owo. Ale
    Ty chyba masz cos nierowno. Z nikim nie gadales, nikt ci nic nie
    napisal a ty wpadasz jak tu jak popieprzony i wyzywasz wszystkich
    jakbysmy byli twoimi kumplami z podworka.
    Co to ma byc? Masz jakis problem, zwroc sie do terapeuty.

  • 7. Data: 2011-03-29 21:37:48
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > jakbysmy byli twoimi kumplami z podworka.
    > Co to ma byc? Masz jakis problem, zwroc sie do terapeuty.

    Hej serwantes,
    zapominasz, że tu, żeby wiedzieć co jest grane, nie trzeba być
    znanym /bajko/pisarzem,
    Wy nie jesteście moimi kumplami, nawet z podwórka, już jestem
    za stary na takie poufałości, nikogo nie wyzywam,
    czasami mówie swoje zdanie, chyba wolno?
    Chce tylko przywołać was do rzeczywistosci, toczycie piane,
    i nic z tego nie wynika, nie szkoda wam tej, jak sądzę, młodej,
    energi?

  • 8. Data: 2011-03-29 22:04:29
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > Chce tylko przywołać was do rzeczywistosci, toczycie piane,
    > i nic z tego nie wynika, nie szkoda wam tej, jak sądzę, młodej,

    miałeś iść spać człowieku z la-manczy

  • 9. Data: 2011-03-30 06:44:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    ron wrote:

> [...]
    > Chce tylko przywołać was do rzeczywistosci, toczycie piane,
    > i nic z tego nie wynika, nie szkoda wam tej, jak sądzę, młodej,

    Uwielbiamy toczyć pianę. Nauczycieli, którzy wiedzą lepiej i jak być powinno
    mamy po uszy. Weź się za prostowanie rodziny.

  • 10. Data: 2011-03-30 07:48:14
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Zresztą skoro nie ma cywilizacji na normalnym rynku (no może jest ale
    > kulawa jak jasna cholera), to co wymagać od tego dziwoląga.

    No i nareszcie się z tobą zgadzam.

    stary