  • 1. Data: 2006-08-16 03:56:59
    Temat: Kiedy są sesje przychodzące w Fortis Bank?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Czy ktoś się orientuje kiedy w Fortis Banku odbywają się sesje
    przychodzące Elixiru i czy aktualizacja danych w systemie banku jest od
    razu widoczna w systemie bankowości elektronicznej Pl@net?

    chairon

  • 2. Data: 2006-08-16 08:36:29
    Temat: Re: Kiedy są sesje przychodzące w Fortis Bank?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "chairon"
    > Czy ktoś się orientuje kiedy w Fortis Banku odbywają się sesje
    > przychodzące Elixiru i czy aktualizacja danych w systemie banku jest
> [...]

    pokazują się dosyć szybko - kiedyś jak z Nordei do F przelałem
    pierwszą sesją, to ok. 11:20 miałem forsę widzianą przez F. i zdążyłem
    ją przelać na jeszcze inne konto, gdzie wieczorem już była widoczna.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-08-17 09:17:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    blad wrote:
> [...]
    > sesją, to ok. 11:20 miałem forsę widzianą przez F. i zdążyłem ją przelać
    > na jeszcze inne konto, gdzie wieczorem już była widoczna.

    Ale trzeba pamiętać, że przelewy przychodzące 3 sesją, są księgowane
    dopiero dnia następnego (chociaż w Planecie już go widać)!

    --
    Pete