  • 51. Data: 2012-04-13 21:19:41
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dzisiaj najsłodszy jest islam. Gorliwy wyznawca owija się dynamitem
    > i idzie rozwalić się na zatłoczonym bazarze ( może u nich to taki obrządek
    > religijny ). Potem w nagrodę czekają na niego w raju 72 hurysy, z którymi
    > może kopulować przez całą wieczność.

    Ale o co ci chodzi, i dlaczego do jasnej cholery porównujesz islam do
    chrześcijaństa. Masz jakiś problem z rozróżnianiem religi ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2012-04-13 21:43:35
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > w ogóle nie istnieje. Fizycy przyjmują określenie "fałszywa próżnia".
    > Z efektem Casimira związane jest promieniowanie Hawkinga. W kwantowej
    > próżni
    > nieustannie powstają i anihilują wirtualne pary cząstka-antycząstka. Gdy
    > zjawisko zachodzi na granicy horyzontu zdarzeń, to jedna z cząstek zostaje
    > wchłonięta przez czarną dziurę i dzięki temu druga staje się realna. Nie
    > jestem zorientowany, czy promieniowanie czarnych dziur udało się już
    > zaobserwować ( Marcus Chown pisze, że jest ono bardzo słabe ), ale

    No ale do czego zmierzasz z tymi twoimi dziurami, i jak na podstawie tych
    twoich wywodów można dojść do wniosku że Bóg jest albo go nie ma ...?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2012-04-13 21:44:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zdemaskowanie kilku memów nie jest podważeniem dorobku ludzkości.

    Jakich memów co ty pierdizelisz ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 54. Data: 2012-04-13 23:15:17
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Ale o co ci chodzi, i dlaczego do jasnej cholery porównujesz islam do
    > chrześcijaństa. Masz jakiś problem z rozróżnianiem religi ?.

    ???? W którym miejscu porównałem islam z chrześcijaństwem ? I po co
    miałbym to robić, skoro obie religie nic mnie nie obchodzą ( chociaż
    muszę przyznać, że do islamu czuję obrzydzenie ). KK uważam za organizację
    biznesową, która używa indoktrynacji, manipulacji i socjotechniki dla
    zwiększania zysków. W pewnym sensie można KK podziwiać za skuteczność
    w rozszerzaniu swoich wpływów. Ten wizerunek dotyczy tylko współczesności,
    bo w historii KK zasłynął z mordów, grabieży i hamowania rozwoju nauki
    i medycyny ( co kosztowało miliony ofiar ).

    pozdr.
    sys29

  • 55. Data: 2012-04-13 23:22:48
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > No ale do czego zmierzasz z tymi twoimi dziurami, i jak na podstawie tych
    > twoich wywodów można dojść do wniosku że Bóg jest albo go nie ma ...?.

    Nie można udowodnić, że Boga nie ma. Tak samo nie można udowodnić,
    że nie ma krasnoludków. Nie o to tu chodzi. Teiści twierdzą, że tylko
    Bóg mógł stworzyć wszechświat "z niczego". Fakty są jednak takie, że
    powstawanie cząstek elementarnych "z niczego" to zupełnie naturalne
    zjawisko. Z pary wirtualnej antycząstka wędruje do czarnej dziury
    zmniejszając jej masę, a pozbawiona partnera cząstka o energii dodatniej
    staje się realna.

    pozdr.
    sys29

  • 56. Data: 2012-04-14 07:15:55
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Ale o co ci chodzi, i dlaczego do jasnej cholery porównujesz islam do
    > chrześcijaństa. Masz jakiś problem z rozróżnianiem religi ?.

    Przecież to to samo. Najpierw było to co dzisiaj nazywamy judaizmem, z niego
    wyszła sekta nazywana dzisiaj chrześcijanami a potem sekta nazywana dziś
    muzułmanami. Wszystkie mają wspólne korzenie. Wszystkie są religiami
    opartymi o "świętą" księgę. Wszystkie piorą mózg. Można je porównywać.

    --
    Jan Werbiński

  • 57. Data: 2012-04-14 07:17:02
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > bo w historii KK zasłynął z mordów, grabieży i hamowania rozwoju nauki
    > i medycyny ( co kosztowało miliony ofiar ).

    Wtedy był na dorobku, więc jako młoda firma musiał trochę naciągać prawo.
    Teraz jest na etapie życia z procentów, więc może być bardziej etyczny i
    nauczać o moralności.

    --
    Jan Werbiński

  • 58. Data: 2012-04-14 07:18:15
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Słuchaj kurwa kolego. Nie dziw się, że ludzie są śmniertelnie wkurwieni
    na
    > ekipę Tuska za gnojenie rodzin Smoleńskich, mataczenie w sprawie śledztwa
    > za tych wszystkich kurwa "debeściaków".

    Ja nie jestem za to wkurzony na Tuska. Ci co protestują i doszukują się
    mordu są w moich oczach bandą idiotów i oszołomów.

    Masz urojenia. Dzień jak codzień.

    --
    Jan Werbiński

  • 59. Data: 2012-04-14 07:19:06
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Jakich memów co ty pierdizelisz ?.

    Ucz się Endrju.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mem

    --
    Jan Werbiński

  • 60. Data: 2012-04-14 07:27:31
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Gdzie to wyczytałeś ?. W "Nie" Urbana ?.

    http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/kosciol-k
    atolicki-a-faszyzm-list-
    prezydenta-trumana-do-papieza-piusa-xii

    http://markhumphrys.com/christianity.ww2.html