  • Data: 2009-05-10 07:40:58
    Temat: Kij w mrowisko? [Re: Przenoszenie limitów w rachunku osobistym]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja w ubieglym roku (chyba pazdziernik) 'przenosilem' z MultiBanku do
    > mBanku. Bez zadnego problemu, ale to przeciez ten sam bank...

    Skoro pojawil sie juz watek dotyczacy overdraftow to chcialbym podrzucic
    temat do rozwazan... Ostatnimi czasy overdrafty i karty kredytowe
    udostepniaja kredyty przy podobnym poziomie oprocentowania, czasami nawet
    karta kredytowa jest nizej oprocentowana niz overdraft. Zacheca to
    oczywiscie do korzystania z zadluzenia na kartach kredytowych, niestety
    karty sa o tyle ulomne, ze za dostep do gotowki pobierana jest dodatkowa
    prowizja. Jakis czas temuUOKiK uznal, ze w przypadku opoznienia splaty nie
    moze byc rownoczesnie pobierana oplata karna oraz odsetki, czy nie sadzicie,
    ze tu sytuacja jest analogiczna? Placimy prowizje za wyplate i od dnia
    wyplaty naliczane sa odsetki... Czy nie powinno byc tak, ze bank pobiera
    albo odsetki albo prowizje (wtedy wyplate obejmuje standardowy GP)...

    MK