  • 1. Data: 2007-08-02 06:01:30
    Temat: Kilkanaście kPLN na lokatę
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Potrzebuję ulokować czyjeś pieniądze - kilkanaście kPLNów...
    Najważniejsze bezpieczeństwo...ale przydałby się zysk większy niż na
    eMAX+...
    Horyzont czasowy słabo określony - pieniądze mogą być potrzebne zarówno
    jutro (mało prawdopodobne) jak i za kilka lat (bardziej prawdopodobne)... I
    to być może kilka procent jak i cała suma...
    Stąd pomysł jakiejś lokaty...
    Coś jak ta 3-miesięczna:
    http://www.toyotabank.pl/160_480.htm
    Są tu jakieś minusy? Może inne oferty są lepsze...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 2. Data: 2007-08-02 06:22:47
    Temat: Re: Kilkanaście kPLN na lokatę
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Coś jak ta 3-miesięczna:
    > http://www.toyotabank.pl/160_480.htm
    > Są tu jakieś minusy? Może inne oferty są lepsze...

    4,75% to jest efetywnie po obelkowaniu ~3,85%
    Są banki (Getin, Millennium) ktorę pozwalają załozyć wiele lokat na wybrane
    okresy w takich kwotach, żeby belkowego nie placic.
    Np Mille 4% 700zł 32 dni odnawialna (zakladana przez Millenet) - dostajesz
    efektywnie te 4% - zakladasz takich 20szt i juz te ...naście tysiecy
    wychodzi. W razie potrzeby niektóre zrywasz lub zamykasz po upływie
    kolejnego okresu.

    No chyba ze wybierzesz siakis Polbank (5,5% ???) to i z belkowym lepiej
    wychodzi...

    Slawek

  • 3. Data: 2007-08-02 06:39:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 4,75% to jest efetywnie po obelkowaniu ~3,85%

    Ale i tak więcej niż na eMax+...

    > Są banki (Getin, Millennium) ktorę pozwalają załozyć wiele lokat na
    wybrane
    > okresy w takich kwotach, żeby belkowego nie placic.

    Taka zabawa to chyba nie dla mnie...
    Chociaż zaletą jest możliwość wybrania części sumy...
    A da się założyć i kontrolować takie lokaty zdalnie?
    Nie mam z powyższymi żadnych związków - można mieć same lokaty?

    > No chyba ze wybierzesz siakis Polbank (5,5% ???) to i z belkowym lepiej
    > wychodzi...

    Jakoś Polbank do mnie nie przemawia...

  • 4. Data: 2007-08-02 06:45:32
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Coś jak ta 3-miesięczna:
    > http://www.toyotabank.pl/160_480.htm
    > Są tu jakieś minusy? Może inne oferty są lepsze...

    jezeli to ma byc kilkanascie tysiecy PLN (napisales kPLN) to przy takich
    kwotach w niektorych bankach mozesz negocjowac oprocentowanie...

    pzdr
    tomek

  • 5. Data: 2007-08-02 06:46:58
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Maciej Loret napisał(a):

> [...]
    > A da się założyć i kontrolować takie lokaty zdalnie?
    > Nie mam z powyższymi żadnych związków - można mieć same lokaty?

    W GB mozna miec bezplatne konto i dostep internetowy.
    Mozna tez zalozyc mnostwo lokat na rozne kwoty ale w wypadku tych 5,5%
    nie mniejsze niz 1000zl wiec bedzie Belka tak czy siak.

  • 6. Data: 2007-08-02 16:43:29
    Od: "lwh" <...@v...pl>

> [...]
    > Potrzebuję ulokować czyjeś pieniądze - kilkanaście kPLNów...
    > Najważniejsze bezpieczeństwo...ale przydałby się zysk większy niż na

    Zdaje się, ze zawracasz sobie dupę
    Policz ile Ci da mbank, ING OKO itp.
    Kilkanaście to np. 15000 tys.
    1% różnicy to 10zł miesięcznie
    Przy nieokreślonych potrzebach, cwaniakowanie może narazić cię na stratę
    Skoro masz mbank, to może któryś z pieniężnych funduszy inwestycyjnych SFI
    będzie w sam raz
    Zobacz np http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/fi.html?
    UNIP

  • 7. Data: 2007-08-02 17:13:42
    Temat: Re: Kilkanaście kPLN na lokat
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 1% różnicy to 10zł miesięcznie

    Zgoda.

    > Przy nieokreślonych potrzebach, cwaniakowanie może narazić cię na stratę

    Uważasz, że ToyotaBank, to jakiś szwindelek?

    > Skoro masz mbank, to może któryś z pieniężnych funduszy inwestycyjnych SFI
    > będzie w sam raz

    Nie moje pieniądze. Leżą na moim eMax+ i mi go zajmują....

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 8. Data: 2007-08-02 18:20:47
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    > Uważasz, że ToyotaBank, to jakiś szwindelek?

    Nie sądzę, że to szwindel, ale nie skorzystałbym
    Regulaminu nie widzę.
    Pisze, ze klasyczna lokata, czyli zerwanie przed terminem = brak odsetek ?
    Nie chciałeś robić mnóstwa częściowych lokat, by nie tracić odsetek
    Nie znasz terminu wycofania forsy.

    Jak na emax+ zawadza, to załóż sobie dwa następne lub jak to cudza kasa, to
    załóż następne konto na delikwenta zanim wyjdzie "depozyt nieprawidłowy".

  • 9. Data: 2007-08-02 18:29:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Regulaminu nie widzę.

    Leguramin dostaje się pocztą, ale na www również chyba gdzieś widziałem.

    > Pisze, ze klasyczna lokata, czyli zerwanie przed terminem = brak odsetek ?

    Być może. Ale nawet jeśli to takie ważne, to tylko za ostatni okres...

    > Nie chciałeś robić mnóstwa częściowych lokat, by nie tracić odsetek

    Nie chciałbym.

    > Nie znasz terminu wycofania forsy.

    Nie.

    > Jak na emax+ zawadza, to załóż sobie dwa następne

    Mam już 4. Ile jeszcze mogę mieć?

    > lub jak to cudza kasa, to załóż następne konto na delikwenta zanim wyjdzie
    > "depozyt nieprawidłowy".

    Następne konto nic nie daje, bo tak samo mogę założyć gdzieindziej z lepszym
    oprocentowaniem.
    Mogę mieć kilka kont w mBanku?
    A delikwent jest rozproszony - to kilka osób partycypujących (równe
    udziały).

  • 10. Data: 2007-08-02 21:01:32
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 2 Aug 2007 08:01:30 +0200
    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:

    > Stąd pomysł jakiejś lokaty...
    > Coś jak ta 3-miesięczna:
    > http://www.toyotabank.pl/160_480.htm
    > Są tu jakieś minusy? Może inne oferty są lepsze...

    Polbank - masz konto oszczędnościowe z 5% do tego dostajesz kartę i z
    bankomatów Polbanku i euronetu wypłacasz ile chcesz i kiedy chcesz
    (karta jest za darmo). Jeżeli chcesz przelewy zakładasz konto ROR i z
    niego masz przelewy do wszystkich banków w .pl za darmo (konto jest
    także darmowe). Do tego przelewy między kontem 5% a ROR są za darmo i
    nie ma ograniczeń. Wygląda całkiem nieźle szkoda, że oscylator już nie
    działa ;)

    Xenocide