  • 11. Data: 2008-12-05 17:33:34
    Temat: Re: Killer lokata & potwierdzenie
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Piotr Sawinski" news:ghbl1c$62t$1@news.dialog.net.pl

    > Gwoli uzupelnienie. Wniosek wypelnilem wczoraj okolo 8PM i wtedy
    > ustawilem przelew z mBanku. Potwierdzenie otrzymalem e-mailem z godzina
    > nadania 3:52PM.

    Potwierdzenie czego - wypełnienia formularza, czy otwarcia lokaty?

  • 12. Data: 2008-12-05 19:17:24
    Od: Piotr Sawinski <p...@i...pl>

    Piotr Karski wrote:
    > "Piotr Sawinski" news:ghbl1c$62t$1@news.dialog.net.pl

    > Potwierdzenie czego - wypełnienia formularza, czy otwarcia lokaty?

    Przepraszam za brak scislosci: potwierdzenie wypelnienia formularza
    doszlo mniej wiecej w 1 min od wypelnienia, zas potwierdzenie otwarcia
    lokaty dzis przed 4PM.

    Piotr Sawinski

  • 13. Data: 2008-12-06 15:21:10
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 05 gru 2008 o 18:32 GMT, Piotr Karski napisał(a):

    > Widzę, że nie jestem osamotniony w swoich obawach... Mam nadzieję, że
    > najpóźniej do poniedziałku dostanę od pocztowego potwierdzenia otwarcia
    > lokaty - póki co w skrzynce odbiorczej tego najważniejszego e-maila wciąż
    > nie ma.

    Ja przelew dokonalem w piatek pierwszym albo drugim eliksirem, dzisiaj
    (sobota) o godzinie 10:30 dostalem "Powiadomienie dla Xxxxxx Yyyyyyy
    dotyczace wniosku zalozenia lokaty YNNxxxxxx w Banku Pocztowym"

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 14. Data: 2008-12-06 19:12:47
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.gjl636.iui.brzezi@localhost.localdomain

    > Ja przelew dokonalem w piatek pierwszym albo drugim eliksirem, dzisiaj
    > (sobota) o godzinie 10:30 dostalem "Powiadomienie dla Xxxxxx Yyyyyyy
    > dotyczace wniosku zalozenia lokaty YNNxxxxxx w Banku Pocztowym"

    Ja potwierdzonko otrzymałem dzisiaj ok. 19 :) Zgodnie z informacją zawartą w
    potwierdzeniu pieniądze pracują na lokacie od wczoraj :)