  • 101. Data: 2012-07-07 15:30:07
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 7 lipca 2012 13:12:12 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Zdaje sie, ze w regulaminie zaznaczyli, ze nie musza podawac przyczyny
    > odrzucenia wniosku :)

    Jeżeli ktoś z was nie skorzysta z oferty to z chęcia ją przyjmę:)

  • 102. Data: 2012-07-07 18:13:45
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-07 15:30, j...@g...com pisze:

    > Jeżeli ktoś z was nie skorzysta z oferty to z chęcia ją przyjmę:)

    Ale to się chyba tak nie da, bo zdaje się, że się wybiera czy kupon
    kupuje się dla siebie, czy dla kogoś...

    no ale jakby była jednak taka możliwość to ja też przygarnę kupon ;)

  • 103. Data: 2012-07-07 18:26:56
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu sobota, 7 lipca 2012 10:30:44 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    dostałem bezpośredni nr telefonu do nich. Na wstępną decyzją mają podobno ok. 48h
    więc się jeszcze wstrzymam z nękaniem ich.

    > Gdyby sie do ciebie odezwali to napisz. Bo tutaj juz minelo 48h i nadal
    > 0 kontaktu.

    Dzwoniłem do nich wczoraj i się okazało że osoba która rozpatruje wnioski w moim
    mieście jest na szkoleniu, wraca w poniedziałek więc pewnie wtedy będzie decyzja ;P.
    Bardzo profesjonalne z ich strony.

  • 104. Data: 2012-07-08 13:32:10
    Od: "PiotrF" <3...@w...pl>

    Widze ze nikt nie podzieli sie linkiem do zalozenia karty pomimo ze nie jest
    on spersonalizowany :(
    szkoda
    a moze jednak znajdzie sie dobra dusza

    moze byc na priv
    w zamian podesle kilka ciekawych wartych przeczytania ebooków ;)

    Piotr

  • 105. Data: 2012-07-08 14:11:22
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Proszę bardzo: http://gr.pn/mbank-kindle

  • 106. Data: 2012-07-08 16:17:48
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-08 13:32, PiotrF pisze:
    > Widze ze nikt nie podzieli sie linkiem do zalozenia karty pomimo ze nie
    > jest on spersonalizowany :(

    Ale warunkiem otrzymania nagrody jest zakup kuponu, a nie tylko
    skorzystanie z linka. W regulaminie nie znalazłem zapisu umożliwiającego
    podarowanie kuponu.

    > szkoda

    Szkoda, że chcesz wyłudzić nagrodę, mimo iż nie spełniasz warunków

    > a moze jednak znajdzie sie dobra dusza

    i pomoże w tym procederze...

  • 107. Data: 2012-07-09 10:58:55
    Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>

    W dniu 2012-07-04 22:18, neoniusz pisze:

    > "W przypadku osób, które złożyły wniosek o kartę kredytową World
    > MasterCard ale nie została im przyznana przez mBank karta kredytowa
    > World MasterCard mają prawo o ubiegać się od Grupon.pl zwrotu opłaty za
    > kupon. Warunkiem koniecznym by domagać się zwrotu opłaty za kupon jest
    > podanie numeru wniosku o kartę kredytową World MasterCard. Za wszelkie
    > błędnie podane numery wniosków mBank nie ponosi odpowiedzialności."

    Wysłałem maila w tej sprawie do Grupona i jak na razie cisza....

    mBąk odpisał, że ich to nie interesuje i mam się tłuc z Gruponem.

    L.

  • 108. Data: 2012-07-09 11:42:07
    Od: pI <u...@1...pl>

    Mon, 09 Jul 2012 10:58:55 +0200, na pl.biznes.banki, Łukasz napisał(a):

    > Wysłałem maila w tej sprawie do Grupona i jak na razie cisza....
    >
    > mBąk odpisał, że ich to nie interesuje i mam się tłuc z Gruponem.

    Mi ostatnio za Citkowego, po odmowie, zwrócili bez problemów. Trwało
    kilka dni nim odpowiedzieli.

    --
    pI

  • 109. Data: 2012-07-09 14:09:40
    Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>

    W dniu 2012-07-09 11:42, pI pisze:

    > Mi ostatnio za Citkowego, po odmowie, zwrócili bez problemów. Trwało
    > kilka dni nim odpowiedzieli.

    Ok, dzięki za informacje. Poczekam jeszcze kilka dni i najwyżej będę
    dalej atakował.

    --
    L.

  • 110. Data: 2012-07-09 15:11:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 5 Jul 2012 09:46:41 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:
    > z polskiej prasy to jest tylko Wyborcza. $9 za miesiac.

    Plus Polityka i Tygodnik powszechny. AFAIR po $4.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns