  • 131. Data: 2012-07-11 22:12:53
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 17:57, b...@w...pl wrote:
> [...]
    złożyc wniosek o taki i taki produkt.
    Visy Kindla niet to niet.

    > No własnie chwila - jak kupowałem grupona, kupowałem pod KONKRETNĄ KARTĘ. Moja wina
    ze bank przekierował mnie na ogolna strone wnioskową gdzie nie zostałem nawet spytany
    o to jaką karte chce i wcisneli mi co innego bo nie spelniam jakichs warunkow?! (A w
    zasadzie moja dziewczyna, sam nie skorzystałem (a skorzystałbym) bo mam juz w mbanku
    KK do oscylatora)

    W zasadzie masz racje - wiekszosc ofert typu Grupon czy inny Citeam,
    przekierowoje na konkretna aferte, formularz zwiazany wylacznie z dana
    promocja.
    Tak wiec jest to niechlujstwo ( o ile nie celowe oszustwo) ze strony
    mbanku, ze nie przygotowali osobnego formularza wnioskowego, z
    nieaktywnymi polami kart nie powiazanych z promocja.

  • 132. Data: 2012-07-11 22:17:17
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > Uwazaj, bo zrobia jak Synek i zaczna zglaszac do prokuratury :D Tych,
    > ktorzy udostepnili link i tych, ktorzy bezprawnie skorzystali :D

    i tych co wyłudzają cashbackiem z dobrego konta! :D

  • 133. Data: 2012-07-12 13:20:21
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Wydaje si=EA, =BFe bez powa=BFniejszych haczyk=F3w: wyda=E6 500 z=B3 przez =
    > pierwszy miesi=B1c. http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?n=
    > lp=3D&CID=3DPL_CRM_1_0_0_186&a=3D1661

    Trzeba przyznać że mBank się uwinął - dzisiaj otrzymałem pocztą kindlową kartę.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 134. Data: 2012-07-12 13:20:25
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 135. Data: 2012-07-12 13:33:35
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-12 13:20, mohonk pisze:

    > Trzeba przyznać że mBank się uwinął - dzisiaj otrzymałem pocztą kindlową kartę.

    ja już wczoraj pierwsze operacje trzaskałem kartą do kindla

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 136. Data: 2012-07-12 16:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Rozumiem że wg Ciebie jak w sklepie jest promocja polegajaca na tym że
    > kupujący piwo dostają otwieracz gratis to każdy kto kupuje chleb czy
    > papierosy powinien być informowany że nie dostanie otwieracza?

    nie, on uważa, że jak pani przy kasie pyta, czy chcesz piwo + otwieracz
    gratis i ty mówisz, że tak, i dostajesz paczuszkę która w domu po otwarciu
    okazuje się być masłem i plasterkiem szynki to cośjest nie tak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 137. Data: 2012-07-12 17:20:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2012 16:57:13 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > nie, on uważa, że jak pani przy kasie pyta, czy chcesz piwo + otwieracz
    > gratis i ty mówisz, że tak, i dostajesz paczuszkę która w domu po otwarciu
    > okazuje się być masłem i plasterkiem szynki to cośjest nie tak...

    Trochę nie tak.
    Może inaczej: skoro otwieracz dostaje się gratis pod warunkiem kupna piwa to dziwne
    dla mnie jest awanturowanie się/składanie reklamacji o darmowy otwieracz przez osobę
    która kupiła szynkę i nie dostała otwieracza.

  • 138. Data: 2012-07-12 17:27:11
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > gratis i ty mówisz, że tak, i dostajesz paczuszkę która w domu po otwarciu
    > okazuje się być masłem i plasterkiem szynki to cośjest nie tak...

    http://www.grupery.pl/,31131.html
    Tytuł:
    "5 zł za kartę kredytową mBanku World MasterCard + czytnik Kindle 4 i 1000 punktów
    na start w programie World MasterCard Rewards"
    W treści tez wielokrotnie jest o karcie MC
    Więc jak ktoś zamawia Vise to do kogo powinien mieć pretensje?
    Tu naprawdę drobnych druków nie było.

  • 139. Data: 2012-07-12 17:36:49
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Troch=EA nie tak.
    > Mo=BFe inaczej: skoro otwieracz dostaje si=EA gratis pod warunkiem kupna pi=
    > wa to dziwne dla mnie jest awanturowanie si=EA/sk=B3adanie reklamacji o dar=
    > mowy otwieracz przez osob=EA kt=F3ra kupi=B3a szynk=EA i nie dosta=B3a otwi=
    > eracza.

    Tak też nie. W tych analogiach ciągle brakuje elementu kupna promocji:
    kupon gruperowy trzeba kupić za 5 zł. Za te pięć złotych coś mi się chyba
    należy - np. prawidłowe sformułowanie linku prowadzącego do systemu
    wnioskowego banku.

  • 140. Data: 2012-07-12 21:16:01
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-10 19:50, LiveSmarter.pl pisze:
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&amp;CID=PL_CRM_1_0_0_186&amp;a=1661

    > dziewczyna dostała dzis kk, którzą założyła z linka od grupona. Proflem w tym,
    że... dostała vise. Twierdzi, że nie miała do wyrobu w ogole karty :|

    > dodam tylko, że kiedyś rozpoczynała składanie wniosku (przy mnie) i wybrała vise,
    ale ostatecznie go nie potwierdziała. Czyżby system sam sobie dopasował?!

    > Szczerze mówiąc wydaje mi się to dziwne, zwłaszcza, że z webaplikacjami mam sporo
    wspólnego i najzwyczajniej w świecie nie pasuje mi takie "dopasowanie"...

    > co teraz? spłacić (zrobiła juz dzis zakupy..), zamnkąć i spróbować zamówić jeszcze
    raz?... boje się, że inaczej nie przyznają limitu, nawet tych 500-600 PLN...

    należy czytać regulaminy po to one są by złapać paru "leszczy"

    gregor