  • 81. Data: 2012-07-05 09:27:38
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 05.07.2012 08:36, mohonk wrote:

    > Na Amazonie pewnie kupować na razie nie będziemy bo amazon.pl jeszcze nie
    > wystartował (chyba, że książki w obcych językach na obcych amazonach). Ale
    > jest już wiele polskich księgarni, które sprzedają książki w formacie *.mobi
    > np. Woblink, Publio, Nexto itd.

    na Amazonie też można kupić tylko sobie trzeba założyć konto
    "amerykańskie". A Amazon w Polsce ponoć też ma się pojawić.
    Marx

  • 82. Data: 2012-07-05 10:33:03
    Od: "PiotrF" <3...@w...pl>

    Może by ktoś podeslal linka z groupona do zalozenia wniosku o tą karte?
    Nie zdążyłem na grouponie zakupić
    Oczywiście jeśli ktoś dostanie odmowe wniosku z mbanku
    z gory dziekuję.

    Piotr

  • 83. Data: 2012-07-05 12:41:17
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-04 10:56, radar pisze:

    > A ja nie mogę złożyć wniosku :) Nie można wybrać wizerunku karty.
    > Zarówno pod IE jak i FF.

    ...a problem okazał się trywialny. Wpisywałem za mały limit (na 30%).
    Przy wpisaniu 3000 można już zaznaczać kartę jaką się chce (znaczy
    wybrać promocyjną).

    --
    radar

  • 84. Data: 2012-07-05 14:42:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 5 Jul 2012 07:40:14 +0200, Jakub Jewuła wrote:
    > Z ciekawosci zapytam - na co komu ten Kindel?
    > Bedziecie wszyscy kupowac ksiezki w Amazon i czytac,

    W amazonie, Oreilly, virtualo, nexto, publio, woblinku.
    A nieprzeczytane, ale kupione wczesniej na papierze, czasem z chomika.

    > czy tylko chodzic po miescie z Kindlem pod pacha? ;)

    W kieszeni plecaka na bukłak.

    Masz wiecej takich mądrych pytań?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 85. Data: 2012-07-05 18:46:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2012 09:27:38 UTC+2 użytkownik Marx napisał:

    > na Amazonie też można kupić tylko sobie trzeba założyć konto
    > "amerykańskie". A Amazon w Polsce ponoć też ma się pojawić.

    kupuje sie bez problemow, wszystko angielskojezyczne, kiedys byly podobno tez polskie
    ale pousuwali, zostalo kilka jakis marnych.
    Jest troche np. darmowej klasyki, dobre do nauki jezyka bo Kindle ma wbudowany
    slownik angielsko-angielski i mozna wskazac slowo ktorego nie znamy, w "dymku" od
    razu pojawia sie jego definicja.

    z polskiej prasy to jest tylko Wyborcza. $9 za miesiac.
    Nie tesowalem (niby jest 14 dni gratis) ale testowalem jakas amerykanska i calkiem
    dobrze to wygladalo (wygodne menu z podzialem na kategorie daje szybki przeglad
    zawartosci i dostep do tego co chcemy przeczytac).

    Przy wersji 3G, jesli net wlaczony, wszystko przychodzi natychmiast po kliknieciu
    "kup" albo "zasubskrybuj" niezaleznie czy kupuje sie przez net czy w kindlu.

    Jeszcze Polityke widzialem, $4 za miesiac

  • 86. Data: 2012-07-05 18:56:54
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lipca 2012 10:33:03 UTC+2 użytkownik PiotrF napisał:
> [...]
    > Nie zdążyłem na grouponie zakupić
    > Oczywiście jeśli ktoś dostanie odmowe wniosku z mbanku

    też bym chętnie przygarną link do wniosku,
    podobno link rozsyłany do kupujących nie był spersonalizowany, wszyscy otrzymali taki
    sam

  • 87. Data: 2012-07-05 22:34:20
    Od: Marx <a...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 08:46, m...@g...com pisze:
    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy miesiąc.
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    w koncu uaktualnilem adres w mbanku, i czekam az mBank łaskawie go
    zweryfikuje - do tej pory nie moge zlozyc wniosku, bo pojawia sie stary
    adres. Ile trzeba czekac na ta weryfikacje?
    Mar

  • 88. Data: 2012-07-05 22:58:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > Więc co to jest 'prawo do nagrody' w momencie kiedy nagroda już trafiła do
    > mnie?

    A co ci mają powiedzieć? Poczytaj co to jest ekspektatywa i dlaczego
    czasami obracanie tym prawem jest utrudnione.

  • 89. Data: 2012-07-06 08:28:12
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-05 22:34, Marx pisze:
> [...]
    > zweryfikuje - do tej pory nie moge zlozyc wniosku, bo pojawia sie stary
    > adres. Ile trzeba czekac na ta weryfikacje?

    U mnie to trwało max 2h
    teraz czekam na kartę

    gregor

  • 90. Data: 2012-07-06 09:03:16
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    Jak szybko rozpatrują te wnioski? Złożyłem od razu po kupnie groupona jako nowy
    klient (chociaż kiedyś miałem u nich konto - nawet kilka kk - ale zamknąłem gdzieś
    ok. 2010). Na razie oprócz maila rejestracyjnego dostałem tylko:

    "Przy podpisaniu umowy pracownik mBanku przekazał Ci pakiet aktywacyjny do serwisu
    transakcyjnego. Uprzejmie prosimy, abyś nie korzystał z tego pakietu do czasu
    otrzymania przesyłki z wnioskowaną kartą kredytową.

    Dziękujemy za skorzystanie z oferty kredytowej mBanku."

    Czy to jest potwierdzenie akceptacji wniosku? Bo już sam nie wiem o co chodzi.

    Widzę że przez te kilka lat niewiele się zmieniło i dalej używanie tego banku do
    czegoś więcej niż allegro rodzi pewne wątpliwości ;).