  • 21. Data: 2012-06-20 08:21:12
    Temat: Re: OT Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.06.2012 08:07, RobertS pisze:
    > ps
    > te reklamy faktycznie przeszkadzają czy nie?

    Nie przeszkadzaja. Masz reklame na lock screenie (taki wygaszacz ekranu
    jak zablokujesz urzadzenie). Oczywiscie kindle zuzywa prad tylko przy
    "przewracaniu" stron, wiec taka wyswietlajaca sie reklama nie zuzywa
    baterii.

    http://assets.gearlive.com/blogimages/gallery/amazon
    -kindle-2011/amazon-kindle-2011-001_medium.jpg

    I dodatkowo jeszcze pasek przy wybieraniu ksiazek:

    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/G/01/
    00/00/14/15/96/66/1415966630.jpg

  • 22. Data: 2012-06-20 08:24:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.06.2012 08:21, neoniusz pisze:

> [...]
    -kindle-2011/amazon-kindle-2011-001_medium.jpg

    > I dodatkowo jeszcze pasek przy wybieraniu ksiazek:

    A jakby juz komus bardzo przeszkadzaly to kilka minut (sekund) roboty ;)

    http://lifehacking.pl/2011/12/03/jak-pozbyc-sie-rekl
    am-z-kindle-4-with-special-offers/

  • 23. Data: 2012-06-20 08:47:12
    Temat: Re: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Skoro nie podlaczyles wifi to po prostu nie zarejestrowales
    > czytnika. Fizycznie one sie niczym nie roznia, tylko SO sciaga reklamy

    No tak, to wiele tłumaczy - też nie podłaczałem WiFi. ALe jeśli jest
    prawdą, że to wersja z reklamami to faktycznie jakiś niesmak zostaje :)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 24. Data: 2012-06-20 08:50:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

> [...]
    00/00/14/15/96/66/1415966630.jpg

    > A jakby juz komus bardzo przeszkadzaly to kilka minut (sekund) roboty ;)

    To, że je można zdjąć to jedno, a to, że m*banki się wygłupiły to drugie
    ;)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    Without freedom of choice there is no creativity.
    -- Kirk, "The return of the Archons", stardate 3157.4

  • 25. Data: 2012-06-20 10:13:03
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > A tak swoja droga to mozna reklamy wylaczyc za oplata. Roznica miedzy
    > kindlem z reklamami i bez to $30.

    Czy jeśli zapłacę te 30$, to w momencie gdy kindle uśnie, będzie na ekranie
    to co było przed zaśnięciem (czyli np. ostanio otwarty pdf - na tym mi
    zależy), czy będzie jakaś pusta lub wgrana przeze mnie grafika, ktoś wie?

    a.

  • 26. Data: 2012-06-20 10:26:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@a...pl (Wemif) writes:

> [...]
    > to co było przed zaśnięciem (czyli np. ostanio otwarty pdf - na tym mi
    > zależy), czy będzie jakaś pusta lub wgrana przeze mnie grafika, ktoś wie?

    Będzie systemowy screensaver (losowany z kilku obrazków).

    MJ

  • 27. Data: 2012-06-20 11:47:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Będzie systemowy screensaver (losowany z kilku obrazków).

    Dzięki za informację. Ciekawe czy jakoś można zrobić by pozostawała
    ostatnia oglądana strona.

    a.

  • 28. Data: 2012-06-20 12:56:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@a...pl (Wemif) writes:

    > Dzięki za informację. Ciekawe czy jakoś można zrobić by pozostawała
    > ostatnia oglądana strona.

    Są hacki na wgranie własnych obrazków. Czy jest jakiś na pozostawienie
    tego, co było na ekranie - nie wiem. Poszukaj.

    MJ

  • 29. Data: 2012-06-20 15:35:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 09:47:36 +0000, Wemif napisał(a):

    > Dzięki za informację. Ciekawe czy jakoś można zrobić by pozostawała
    > ostatnia oglądana strona.

    Nie wiem czy tam jest jakiś czas, który włącza wygaszacz czy tam tapetę
    jakąś ale jeżeli można go wyłączyć to wtedy osiągniesz swój cel.

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2012-06-20 15:37:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 08:50:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > To, że je można zdjąć to jedno, a to, że m*banki się wygłupiły to drugie
    > ;)

    Ja wiem. Darowanemu koniowi ... poza tym te reklamy są stricte w US
    kierowane z tego co widziałem, więc u nas niektóre spokojnie mogą robić
    jako wygaszacze ;)

    --
    xbartx