  • 11. Data: 2010-05-29 20:19:15
    Temat: Re: Kip It Simple Stiupidzie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

> [...]
    [...]
    > Problem w tym, że ten pieprzony PIT na początku roku wysłałem pocztą, więc
    > nie mam kopii z pieczątką skarbówki. W US uzyskanie potwierdzonej kopii
    > PITu to conajmniej 30-60 dni czekania i kasują 5 zł za ksero jednej strony
    > (!).
    Intersujące. Ja czekałemm 7 dni.
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 12. Data: 2010-05-29 20:42:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 29 May 2010 22:19:15 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    (...)
    > Intersujące. Ja czekałemm 7 dni.

    A kiedy składałeś wniosek?
    Przypadkiem może w czasie, kiedy cała masa ludzi sklada swoje pity? Mi
    powiedzieli, że teraz mają tyle roboty, że mam czekać do 2 m-cy.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2010-05-29 20:48:56
    Od: AW <a...@w...pl>

    > nie wyobrazam sobie, zeby dawac komus swój pit za kredyt 5.000.
    > Przeciez to zadne ryzyko dla banku.
    > Gdybysmy mysleli podobnie, baki przestałyby ustalac takie głupkowate
    > procedury.

    No widzisz a jednak ja dawałem PIT-a , ale już jestem "uświadomiony" :)
    Wyjeżdżam na wakacje i chciałem mieć kartę kredytową, która była by
    rezerwą finansową na wyjazd.
    Pomyślałem DB bo mam tam ROR-a.
    A oni do mnie że chca PIT.
    No to OK, mogę donieść.
    Po tym jak chcieli jeszcze zaświadczenia z pracy zrezygnowałem z DB.
    Keep it simple - łatwo dostać, karta OK.
    No ale nie do końca.
    Po złożeniu wniosku przez www brak kontaktu.
    To są banki z którymi jestem w jakiś sposób związany, więc
    przypuszczałem że nie będzie problemów i jakiś extra wymagań .
    Zawiodłem się i na GNB ( czyli OF ) i na DB.
    Pozostaje mi mBank i Polbank.
    Narazie wybrałem ten drugi

    Ps. Nie pracuje w Polbanku :)

  • 14. Data: 2010-05-29 23:54:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    scream <n...@p...pl> writes:

    > Najwyraźniej jeszcze mało wiesz. Ja nie mam żadnej historii w BIK (ani
    > pozytywnej, ani negatywnej, po prostu nigdy nic nie brałem na kredyt) i w
    > bankach, w których chcieli w ogóle ze mną rozmawiać (bo prowadzę DG, a nie
    > jestem etatowcem) chcieli mój PIT nawet przy limicie 500 zł.

    Bo takie rzeczy zalatwia sie na podstawie obrotow, nie jakichs PITow.
    Masz konto (firmowe lub nie), masz tam jakies wplywy i oplacasz z niego
    ZUSy, PITy i inne np. VATy? Normalny bank powinien to zauwazyc i sam cos
    zaproponowac - tak to niestety jest, ze oni rano chca tony papierow,
    a wieczorem sami przysylaja oferty od np. 4 kzl do np. 1XX kzl,
    wystarczy podpis.

    > Powiedziałem, że rozliczam się "do
    > ręki" a nie przelewami

    No ale przynajmniej podatki itp. placisz przelewem?

    > Przypominam, że wnioskowałem o najmniejszy możliwy limit, czyli 500-1000 zł
    > w zależności od banku.

    Zawracanie glowy. Poczekaj chwile, niech zobacza ze to nie slup chce
    wyludzic pare zlotych.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2010-05-30 07:00:35
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:

    > [...]
    > Intersujące. Ja czekałemm 7 dni.
    > KJ

    Ktoś wspominał, że Visę Carrefour wydają praktycznie każdemu.

    Zresztą - co za filozofia poprosić jakiegoś znajomego, który ma firmę, żeby w razie
    potwierdził, że jesteś u niego zatrudniony? Albo podaj, że pracujesz w MSWiA, IMHO
    żaden bank nie będzie próbował dzwonić do ichnich kadr ;)

    k.

  • 16. Data: 2010-05-30 07:04:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > Dnia Sat, 29 May 2010 22:19:15 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > A kiedy składałeś wniosek?
    Jakoś przełom roku. grudzień? styczeń?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 17. Data: 2010-05-30 08:41:40
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 30 May 2010 11:00:35 +0400, kashmiri napisał(a):

> [...]
    > firmę, żeby w razie potwierdził, że jesteś u niego zatrudniony?
    > Albo podaj, że pracujesz w MSWiA, IMHO żaden bank nie będzie

    Jeśli to będzie pierwszy taki wyskok, skończy się pewnie na zawiasach i
    jakiejś grzywnie.

    AK

  • 18. Data: 2010-05-30 10:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > i w bankach, w których chcieli w ogóle ze mną rozmawiać (bo prowadzę
    > DG, a nie jestem etatowcem) chcieli mój PIT nawet przy limicie 500 zł.

    nie proponowali ci nigdy karty za zwykła historie konta? (niekoniecznie
    kredytowa?)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 19. Data: 2010-05-30 10:31:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 09:04:15 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Jakoś przełom roku. grudzień? styczeń?

    A ja marzec/kwiecień. W grudniu/styczniu to tylko przedsiębiorcy cośtam
    składają, nie ma takiego tłoku.

    --
    best regards,
    scream

  • 20. Data: 2010-05-30 10:31:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 11:00:35 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Ktoś wspominał, że Visę Carrefour wydają praktycznie każdemu.

    Kłamał najwidoczniej

    --
    best regards,
    scream