  • 11. Data: 2002-07-06 21:23:00
    Temat: Re: Kolodka nowym ministrem
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    05 Jul 02 23:02, Piotr W. pisal do All:

    PW> A co to zmienia?
    PW> Zamiast 20% podatku od odsetek bedzie 30?

    Akurat Kołodko był przeciwny wprowadzaniu podatku od odsetek z lokat bankowych
    ze względu na nikłą skłonność Polaków do oszczędzania i tu (co bardziej dziwne)
    chyba w tym jedynym punkcie podzielał stanowisko Balcerowicza. :)

    PW> Albo opodatkują zwrot kasy z autocasco (ostatni pomysl MF)

    Bardzo prawdopodobne... :(

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 12. Data: 2002-07-07 10:14:23
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@a...com:

    > A co ciekawe nie bedzie w rzadzie juz Piwnik (Miller ja odwolal) i
    > Celinskiego.

    Ta wymiana ma głębszy sens. Otóż wzięto Belkę, przerzucono przez Odrę i
    zrobiono K(o)łodkę do UE :))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 13. Data: 2002-07-08 09:18:17
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Sat, 6 Jul 2002 20:23:50 +0200, "Tomasz Nowicki"
    <t...@p...com> wrote:

    >A tak poważniej, to ten pomysł jest typowym puszczaniem dymu - i tak by nie
    >przeszedł przez TK, nie ma szans
    >T.

    A wiesz ze calkiem mozliwe. wszyscy sie skupia na krytyce ewidentnej
    bzdury, i nikt nie zauwazy ze w miedzyczasie pojawil sie jakis inny
    podatek.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------