  • 1. Data: 2010-05-05 18:20:10
    Temat: Komorowski: Nie dostrzegłem przejawów braku szacunku
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    cytat:

    Nie dostrzegłem przejawów braku szacunku ze strony instytucji
    rosyjskich, jeśli chodzi o zachowanie pewnej dbałości szczątki z
    samolotu

    koniec cytatu

    Zmroziło mnie, wypowiedź rodem z póżnego PRL z gęby partyjnego
    dygnitarza, czy marszałowi Komorowsjemu potrzebe jest wydobycie
    szczątku ciała, by zrozumiał pustkę i przerażającą arogancję w swojej
    wypowiedzi, podpowiedzcie mi jakie on ma wykształcenie, jego
    zachowanie przypomina mi wypowiedzi adwokata broniącego klienta.

    Marszał Komorowskij adwokatem matjuszki Rossiji?

    Boże uchowaj, natychmiast wyjadę za granicę, w PRL-u już żyłem.

  • 2. Data: 2010-05-05 18:23:26
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 5 Maj, 20:20, Charlie delta <c...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Marszał Komorowskij adwokatem matjuszki Rossiji?
    >
    > Boże uchowaj, natychmiast wyjadę za granicę, w PRL-u już żyłem.

    http://www.fakt.pl/Szczatki-ofiar-nadal-leza-w-bloci
    e-,artykuly,71074,1.html

    czy takiego chcemy prezydenta ?

  • 3. Data: 2010-05-05 19:08:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 5 Maj, 20:20, Charlie delta <c...@g...com> wrote:
    >czy takiego chcemy prezydenta ?

    Zgadzam się, nie chcę takiego prezydenta. Ale takiego jak Kaczyński
    również nie.

    --
    marfi