eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw › Komorowski w spocie łże - w dniu jego urodzin w naszej strefie klimatycznej nie ma jeszcze czereśni- jesteś głupcem to głosuj na KŁAMCĘ KOMOROWSKIEGO

  • 1. Data: 2010-06-13 19:56:33
    Temat: Komorowski w spocie łże - w dniu jego urodzin w naszej strefie klimatycznej nie ma jeszcze czereśni- jesteś głupcem to głosuj na KŁAMCĘ KOMOROWSKIEGO
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://mobi.salon24.pl/190608,czeresnie-komorowskieg

  • 2. Data: 2010-06-13 20:00:27
    Temat: Re: Komorowski w spocie lze - w dniu jego urodzin w naszej strefie klimatycznej nie ma jeszcze czeresni- jestes glupcem to glosuj na KLAMCE KOMOROWSKIEGO
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Nie znasz sie na czeresniach. Komorowskiego nie trawie, ale o czeresniach
    troche wiem. Majówki owocuja pod koniec maja.

    DJ

  • 3. Data: 2010-06-13 21:29:03
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Nie znasz sie na czeresniach. Komorowskiego nie trawie, ale o czeresniach
    > troche wiem. Majówki owocuja pod koniec maja.

    Dokładnie. Ja swoje zbieram zwykle około 20 maja (w tym roku, z powodu aury, tydzień
    później).
    Ale co te ćwoki mogą o sadownictwie wiedzieć...
    Oni przecież tylko ziać miłością do bliźniego potrafią ;)

  • 4. Data: 2010-06-14 16:21:54
    Od: Nie lubię troli <n...@t...net>

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html