  • 1. Data: 2004-03-09 12:46:00
    Temat: Kompromitacja Nordei
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Ostrzegam klientów, posiadających rachunek firmowy w tym banku, że nie można
    z niego puścić przelewu do urzędu skarbowego z podatkiem z deklaracji
    PIT-5L. Okazuje się, że się nie da, bo komuś się nie wpisała nowa deklaracja
    w formatkę.

    Zapraszamy na pocztę :-//

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2004-03-09 13:02:20
    Temat: Re: Kompromitacja Nordei
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:
> [...]
    > PIT-5L. Okazuje się, że się nie da, bo komuś się nie wpisała nowa deklaracja

    To niekoniecznie musi być wina Nordei.
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_pit5l.h
    tm

    KJ

  • 3. Data: 2004-03-09 13:12:39
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To niekoniecznie musi być wina Nordei.
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_pit5l.h
    tm

    Z punktu widzenia klienta jest to wina Nordei. Tym bardziej, że oni nie mają
    o tym pojęcia (totalne zdziwienie na infolinii i zero informacji na
    stronie).

    Ale fakt - to trochę ich ratuje w moich oczach. Nie mniej jednak jak sobie
    pomyślałem, że miałbym ganiać na pocztę puszczać przelew, to zawrzało we
    mnie...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-03-09 13:13:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@g...pl> wrote:
    > To niekoniecznie musi być wina Nordei.
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_pit5l.h
    tm

    Juz o tym bylo ;) Sa banki, kitore sobie z tym poradzily? ;)))

  • 5. Data: 2004-03-09 13:15:56
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    .htm

    > Juz o tym bylo ;) Sa banki, kitore sobie z tym poradzily? ;)))

    Sa takie które to dopisały do "słowników" czy to znaczy, ze soobie
    poradziły, to nie wiem ....
    KJ

  • 6. Data: 2004-03-09 13:16:30
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Juz o tym bylo ;) Sa banki, kitore sobie z tym poradzily? ;)))

    Są ;))

  • 7. Data: 2004-03-09 13:16:47
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    [...]

    > Z punktu widzenia klienta jest to wina Nordei. Tym bardziej, że oni nie mają
    > o tym pojęcia (totalne zdziwienie na infolinii i zero informacji na
    > stronie).
    A to racja.
    KJ

  • 8. Data: 2004-03-09 13:37:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@g...pl> wrote:
    > Sa takie które to dopisały do "słowników" czy to znaczy, ze soobie
    > poradziły, to nie wiem ....

    Dla klienta oznacza, ze sobie poradzily ;)

  • 9. Data: 2004-03-09 16:52:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To niekoniecznie musi być wina Nordei.
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_pit5l.h
    tm

    mBank jednak sobie poradził :)

    Przelewy poszły, nie wróciły, wiec w razie jakichkolwiek problemów
    klient z mBiznes jesz czysty jak łza :)

  • 10. Data: 2004-03-10 14:10:22
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Ale fakt - to trochę ich ratuje w moich oczach. Nie mniej jednak jak
    > sobie pomyślałem, że miałbym ganiać na pocztę puszczać przelew, to
    > zawrzało we mnie...

    Podchodząc formalnie, poczta też nie powinna tego przyjąć...