  • 11. Data: 2009-07-21 19:09:50
    Temat: Re: Komu kibicujecie? NBP? czy Lepperystom?
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    za kreatywna ksigowosc powinno sie ucinac rece,
    jak za kradziez w dawnych czasach

    IWSP

  • 12. Data: 2009-07-21 20:54:56
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Anatol pisze:

    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo za rządów PiS całe zyski - bez blokady pod rezerwy na ryzyko kursowe
    > - były grzecznie płacone do budżetu. W sumie 6 mld PLN w latach 2006-2007.

    Te 6mld przez kilka lat, to jednak co innego niż kilkanaście mld w ciągu
    jednego roku. Prawda?

    Ciekawe dlaczego jeszcze sondażownie CBOS i OBOP się nie wypowiedziały?
    Przydałby się jakiś sondaż z poparciem najjaśniejszego Donalda (minimum
    80%).

    J.

  • 13. Data: 2009-07-22 06:06:18
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Bo za rządów PIS złoty był stabilną i mocną walutą wobec czego nie było
    takiego ryzyka kursowego :)

    No popatrz, jaki wybitny ekonomista jest z tego Jarosława K.
    Nie miał wtedy nawet własnego konta osobistego w banku ale ekonomię w małym
    paluszku :-)
    Złoty był mocny, PKB rosło ponad 6% rocznie, giełda biła rekordy.
    Ekipa Donalda T. doszła do władzy i... zaczęły się problemy w Polsce.

    Jednego nie rozumiem: dlaczego w sondażach PO ma poparcie ok. 40% a PIS o
    połowę mniejsze???
    Czy możesz mi to wyjaśnić?

  • 14. Data: 2009-07-22 08:33:46
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > Ekipa Donalda T. doszła do władzy i... zaczęły się problemy w Polsce.
    >
    > Jednego nie rozumiem: dlaczego w sondażach PO ma poparcie ok. 40% a PIS o

    Już Ci to tłumaczyłem. Większość ludzi stanowi bezmyślną masę, gotową
    wybrać każdego demagoga, jakiego jej wylansuje sprytna propaganda. Nie
    zapominaj , że niejakiego Adolfa H. w Niemczech lat 30 , też wybrano w
    demokratycznych wyborach, a w 1939 cieszył się nadal poparciem
    olbrzymiej większości elektoratu.

    My tu jednak na grupie poświęconej Giełdzie, wiemy, że większość rzadko
    miewa rację. Widzę , że nie wszyscy to wiemy.

  • 15. Data: 2009-07-22 08:39:09
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > Ekipa Donalda T. doszła do władzy i... zaczęły się problemy w Polsce.
    >
    > Jednego nie rozumiem: dlaczego w sondażach PO ma poparcie ok. 40% a PIS o

    a i jeszcze to:

    ---Cytat---
    Trzech na czterech Polaków uważa, że rząd nie wysila się, by
    przeciwdziałać gospodarczemu kryzysowi. Równie fatalną cenzurkę uzyskały
    jedynie gabinety Ukrainy i Korei Południowej - wynika z międzynarodowego
    sondażu, o którego wynikach informuje serwis Newsweek.pl.
    >Jednego nie rozumiem: dlaczego w sondażach PO ma poparcie ok. 40% a PIS o
    połowę mniejsze??? Czy możesz mi to wyjaśnić? <

    Odp. Bo media rzadza umyslami plebsu, ktory w ogole nie mysli, a jedynie
    robi, to co mu LIS i Wojewodzki powiedza.

    D.

  • 17. Data: 2009-07-22 11:43:15
    Od: " " <d...@g...pl>

[...]

    Tak rozumiem, według Ciebie bezmyślną masę stanowią wyborcy PO natomiast
    zwolennicy PIS myśląca, prawda?
    Z porównaniami do Adolfa H. lepiej się nie zapędzaj, bo to Korea Północna.
    Natomiast Twój wywód niczego nie wyjaśnia.
    Ja przytoczyłem AKTUALNE sondaże a nie te z października 2007r.
    Więc wyjaśnij mi jeszcze raz, jak to jest: w opinii wielu Polaków
    (większości - czy też tej bezmyślnej?) rząd PO-PSL nie radzi sobie w walce z
    kryzysem. Dlaczego zatem w sondażach PO ma poparcie ok. 40% ankietowanych a
    PIS cieszy się poparciem w granicach 20% ?

  • 18. Data: 2009-07-22 11:45:50
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    d...@g...pl pisze:
> [...]
    > kryzysem. Dlaczego zatem w sondażach PO ma poparcie ok. 40% ankietowanych a
    > PIS cieszy się poparciem w granicach 20% ?

    Też tego nie rozumiem !

  • 19. Data: 2009-07-22 11:53:30
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    d...@g...pl pisze:

> [...]
    > kryzysem. Dlaczego zatem w sondażach PO ma poparcie ok. 40% ankietowanych a
    > PIS cieszy się poparciem w granicach 20% ?

    Kiedyś , przed wyborami prezydenckimi, gdy startował i wygrał niejaki
    Aleksander Kwaśniewski, media przed wyborami zamieściły tego samego dnia
    wyniki dwóch różnych sondaży.

    Jeden , gdzie pytaniem było kogo popierają w wyborach i okazało się , że
    bezapelacyjnie wygrał Kwaśniewski i drugi - komu ufają i pożyczyli by
    pieniądze - tu Kwaśniewski był na szarym końcu !

    Ot, taka specyfika masochistycznego narodu - tu trzeba zapytać lekarza.
    Ja jestem bezradny.

  • 20. Data: 2009-07-22 13:13:46
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ekipa Donalda T. doszła do władzy i... zaczęły się problemy w Polsce.
    >
    > Jednego nie rozumiem: dlaczego w sondażach PO ma poparcie ok. 40% a PIS o

    Bo takie debile jak ty, oglądaja szkiełko kontaktowe i trzęsą porami przed
    lustracją.