  • 1. Data: 2004-05-17 15:24:28
    Temat: Konferencja Bezpieczenstwo w bankowosci, wtorek, 10 rano, SGH
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Juz jutro (wtorek, 18 maja) drugi dzien konfernecji "Bezpieczenstwo w
    bankowosci".
    Od godziny 10 rano do 11:40, SGH, aula B (pierwsze pietro).

    Wstep wolny

    Na poczatku wystapienie pani E. Oleszczuk, ze Zwiazku Bankow Polskich. Jej
    wystapienie przyblizy nam zmiany jakie dokonaly sie w swiadomosci mlodych
    konsumentow w ciagu ostatnich kilku lat. Jak kiedys byl postrzegany bank, a
    jak ma to miejsce dzisiaj.

    Nastepny wyklad poprowadza przedstawiciele mBanku - K. Paluszynski i W.
    Golebiowski. Bedzie mozna dowiedziec sie o zagrozeniach jakie wystepuja w
    bankowosci internetowej, jak rowniez jak skutecznie bronic sie przed
    internetowymi przestepcami.

    Szczegoly konferencji: http://www.konferencja.kartyonline.pl

    Z A P R A S Z A M Y

    P.S. Pierwszy dzien - mysle, ze bardzo udany. Zamiast studentow, licznie
    pojawil sie sektor bankowy :) Bylo ciekawie!
    Serdecznie zapraszamy jutro!

    P.P.S. A ja sie zbieram do Zielonej Gesi, ciekawe czy ktos bedzie? :) Drukne
    moze jakies kartki z napisem pl.biznes.banki? :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-17 15:41:46
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > P.P.S. A ja sie zbieram do Zielonej Gesi, ciekawe czy ktos bedzie? :)
    > Drukne moze jakies kartki z napisem pl.biznes.banki? :)

    Zarezerwowałeś stolik na te tłumy? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-05-17 16:54:27
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

    > Zarezerwowałeś stolik na te tłumy? :)

    Chyba Amra już poszedł. No to i ja się zbieram... ;)

  • 4. Data: 2004-05-18 06:48:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    > Chyba Amra już poszedł. No to i ja się zbieram... ;)

    I tyle nas bylo (nie liczac dwoch osob z "branzy", ktore pbb nie czytuja :)
    No sluchaaaajcie!!!
    Tyle mojego, ze sie piwa opilem

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-18 07:38:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I tyle nas bylo (nie liczac dwoch osob z "branzy", ktore pbb nie czytuja
    :)
    > No sluchaaaajcie!!!
    > Tyle mojego, ze sie piwa opilem

    A co się dziwisz ;-) Ja bym się może przejechała do Warszawy, ale tak
    bardziej w okolicach weekendu, bo w tygodniu to jest mission impossible
    ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-05-18 23:10:34
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > A co się dziwisz ;-) Ja bym się może przejechała do Warszawy, ale tak
    > bardziej w okolicach weekendu, bo w tygodniu to jest mission impossible
    > ;-)))

    Taaak!
    Weekend i z duzym wyprzedzeniem!