  • 1. Data: 2011-11-04 17:53:17
    Temat: Koniec Antybelek od 1.01.2012
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Czemu jeszcze nikt od wczoraj się nie pochwalił, że podatek Vincentego zacznie
    działać jednak od 1 stycznia?

    Wszystko w artykule 11:
    http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_
    3_11_2011.pdf

  • 2. Data: 2011-11-04 17:54:13
    Temat: Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-11-04 18:53, Konfabulator wrote:
    > Czemu jeszcze nikt od wczoraj się nie pochwalił, że podatek Vincentego zacznie
> [...]

    Jednak antybelki w Idealnym to był strzał w 10 :)

    P.

  • 3. Data: 2011-11-04 18:21:41
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 4 Lis, 18:53, "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>
    wrote:
    > Czemu jeszcze nikt od wczoraj si nie pochwali , e podatek Vincentego zacznie
    > dzia a jednak od 1 stycznia?
    >
    > Wszystko w artykule 11:http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_20
    12_3_11_2011.pdf

    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Nikt się nie pochwalił bo nie zacznie działać 1 stycznia. Należało
    jeszcze przeczytać art. 32 z którego wynika, że zmiany wejdą 3
    miesiące po uchwaleniu ustawy.
    A ustawa nie została jeszcze uchwalona.

  • 4. Data: 2011-11-04 18:26:39
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości

    3_11_2011.pdf

    > Jednak antybelki w Idealnym to był strzał w 10 :)

    A czy lokaty założene jeszcze w tym roku, też będzie obowiązywałam nowy
    sposób zakrąglenia po nowym roku?
    Czy liczy się data założenia lokaty czy data kapitalizacji odsetek ?
    Bo słyszłem już tyle opinii że sie pogłubiłem.

  • 5. Data: 2011-11-04 18:36:41
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 4 Lis, 19:26, "Damian News" <s...@s...net.pl> wrote:
    > U ytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisa w wiadomo
    cinews:j918s5$p9b$1@inews.gazeta.pl...

    2_3_11_2011.pdf

    > A czy lokaty za o ene jeszcze w tym roku, te b dzie obowi zywa am nowy
    > spos b zakr glenia  po nowym roku?
    > Czy liczy si data za o enia lokaty czy data kapitalizacji odsetek ?
    > Bo s ysz em ju tyle opinii e sie pog ubi em.

    Data kapitalizacji, dlatego niektóre wersje rocznych lokat
    antybelkowych (tax free) mają znacznie podwyższone odsetki w 2011r., a
    zerowe w 2012, tak by przy średnim rocznym oproc. w okolicach 6%,
    jednak nie zapłacić podatku.

  • 6. Data: 2011-11-04 18:44:30
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    BI <f...@o...pl> napisał(a):

    > Nikt si=EA nie pochwali=B3 bo nie zacznie dzia=B3a=E6 1 stycznia. Nale=BFa=
    > =B3o
    > jeszcze przeczyta=E6 art. 32 z kt=F3rego wynika, =BFe zmiany wejd=B1 3
    > miesi=B1ce po uchwaleniu ustawy.
    > A ustawa nie zosta=B3a jeszcze uchwalona.

    Nawet nie od uchwalenia, a od jej ogłoszenia, zawsze to dodatkowe kilka dni.
    Więc tragedii na razie nie ma. Ale zakładanie lokat urodzinowych w GOL i tym
    podobnych troszkę mija się z celem.

  • 7. Data: 2011-11-04 19:30:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/4/2011 1:36 PM, BI wrote:
> [...]
    > antybelkowych (tax free) mają znacznie podwyższone odsetki w 2011r., a
    > zerowe w 2012, tak by przy średnim rocznym oproc. w okolicach 6%,

    założe się, że od nowego roku wystrzelą lokaty z odsetkami płaconymi na
    początku okresu lokaty.
    I cały pomysł obelkowania szlag trafi, bo tam może dowolnie długi okres
    lokaty wymyśleć. Kasę dostanie się na początek, a potem trzeba bedzie
    tylko trzymac kase na "nieoporcentowyn" koncie.
    Tak wiec realne wpływy do budżetu zaczną się średnio na jeża z dobry rok
    później niż zakładają.
    Ja na ich miejscu pieprzyłbym opodatkowanie odsetek, a wprowadził
    oprocentowanie salda co rozwiązało by cały ten bajzel w minute.

  • 8. Data: 2011-11-04 19:39:07
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-04 20:30, witek pisze:

    > Ja na ich miejscu pieprzyłbym opodatkowanie odsetek, a wprowadził
    > oprocentowanie salda co rozwiązało by cały ten bajzel w minute.

    A ja, na naszym miejscu, to bym ich
    powystrzelał/powywieszał/wydusił/rozdeptał. Wszak te Vincenty, to
    bandyci, łupieżcy, rabusie. "Obrona konieczna".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2011-11-04 19:43:37
    Temat: [OT] Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Konfabulator napisał(a) :
    > http://mf.gov.pl/_files_/dep_fs/okolobudzetowa_2012_
    3_11_2011.pdf

    Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
    bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2011-11-04 19:48:39
    Temat: Re: [OT] Re: Koniec Antybelek od 1.01.2012
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j91fam$gnb$1@inews.gazeta.pl...
    3_11_2011.pdf

    > Czy mam starą wersję Adobe Readera, czy coś z tym dokumentem nie
    > bangla? Nie działa w nim wyszukiwanie. Nawet słów z pierwszej strony.

    Pierwszy raz widzisz pdfa bez wyszukiwania ?? Jezeli pdf powstal ze skanu,
    faksu, obrazu a nie dzieki konwersji z doc czy innego txt to nie bedzie
    dzialac ani szukanie ani zaznaczanie......... z oczywistych przyczyn

    pozdr