  • 1. Data: 2011-06-20 18:27:07
    Temat: Koniec lokat antybelkowych
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /341914,to-koniec-lokat-antybelkowych-rzad-zdradza-i
    le-na-tym-zarobi.html

    gohohgle

  • 2. Data: 2011-06-20 20:07:53
    Temat: Re: Koniec lokat antybelkowych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/20/2011 1:27 PM, gohohgle wrote:
    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /341914,to-koniec-lokat-antybelkowych-rzad-zdradza-i
    le-na-tym-zarobi.html

    > gohohgle

    "
    Obliczenia nie biorą pod uwagę także tzw. elementu behawioralnego, czyli
    zmiany zachowań inwestycyjnych dotychczasowych posiadaczy lokat
    "antypodatkowych" - możliwej zmiany formy inwestowania przez
    dotychczasowych beneficjentów lokat "antybelkowych".
    "

    No właśnie.
    Czyli taki raport jest do d.., bo niczego nie wylicza.
    Za taki raport ktoś powinien zostać spuszczony ze schodów razem z raportem.

  • 3. Data: 2011-06-20 20:18:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-20 22:07, witek pisze:
> [...]
    > Czyli taki raport jest do d.., bo niczego nie wylicza.
    > Za taki raport ktoś powinien zostać spuszczony ze schodów razem z raportem.

    Jaki raport zamówili, taki mają. Przecież wiadomo, że nasz Najlepszy
    Minister Finansów to fan excela.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-06-20 21:39:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :
> [...]
    > Czyli taki raport jest do d.., bo niczego nie wylicza.
    > Za taki raport ktoś powinien zostać spuszczony ze schodów razem z raportem.

    Po to są wszelakiej maści i proweniencji analitycy, żeby brali kasę
    za prognozowanie nie uwzględniające "elementu behawioralnego". Wtedy
    można każdą, nawet najgłupszą, wpadkę wytłumaczyć.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-06-21 07:02:53
    Od: "Billy" <a...@a...pl>

    Uzytkownik "gohohgle" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /341914,to-koniec-lokat-antybelkowych-rzad-zdradza-i
    le-na-tym-zarobi.html

    > gohohgle

    Rownie dobrze mozna udowodnic ze podniesienie vatu do 100% da 4-krotnie
    wieksze wplywy do budzetu.
    Jak mam trzymac kase na 3% lokacie to juz wole ja trzymac na pólce w szafie
    i poprawiac sobie codzinnie humor. Nie mowiac o innych formach inwestowania.

    B.

  • 6. Data: 2011-06-21 07:45:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Cze, 09:02, "Billy" <a...@a...pl> wrote:

    > Rownie dobrze mozna udowodnic ze podniesienie vatu do 100% da 4-krotnie
    > wieksze wplywy do budzetu.

    Jak mam dzielić się (bardzo marnym) zyskiem z oszczędności z budżetem
    państwa to wolę te oszczędności zmarnować na wycieczce w Australii. (i
    nie lecąc LOTem :P)

  • 7. Data: 2011-06-21 12:40:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gohohgle" 3...@1...goog
    legroups.com

    > http://gospodarka.dziennik.pl/twoje-finanse/artykuly
    /341914,to-koniec-lokat-antybelkowych-rzad-zdradza-i
    le-na-tym-zarobi.html

    około 380 mln zł rocznie

    Nie piszą, ile kosztuje wprowadzenie tej ustawy i jej przygotowanie...
    Ani tego, jak długo będziemy czekali na pokonanie takiej ustawy
    jakimiś zmyślnymi metodami... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-06-21 23:34:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" itq3ie$s22$...@i...gazeta.pl

    > "gohohgle" 3...@1...goog
    legroups.com

> [...]

    > Nie piszą, ile kosztuje wprowadzenie tej ustawy i jej przygotowanie...
    > Ani tego, jak długo będziemy czekali na pokonanie takiej ustawy

    Aż człowiekowi łza kręci się w oku, gdy myśli o tych biednych VIPach
    poległych w Smoleńsku -- bo to chyba na ich pogrzeby i odszkodowania
    iść mają te nasze belki... ;)

    Gdybym to ja miała skrzydełka jak gąska, poleciałabym ja za Jaśkiem
    http://www.youtube.com/watch?v=hj5s-fK1uL0
    do samego Smoeleńska. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'