  • 11. Data: 2009-05-23 16:24:23
    Temat: Re: Koniec z przenoszeniem kart do Rajfiego.
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Maj, 12:10, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > I to jest prawda za wyjątkiem - jak już było na grupie - karty MC Tesco
    > Lukasa.
    >
    > Cashback 2% do sierpnia. :-)
    >
    > http://www.tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-Tesc
    o-Rabat-2-procent...

    I obejmuje tez transakcje gotowkowe, jezeli dobrze czytam. No, no...

  • 12. Data: 2009-05-23 16:24:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 18:15, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Ja sie tylko staralem porownywac jablka do jablek a nie do pomaranczy
    > i to dlatego. I zainteresowalo mnie dlaczego akurat karta, na ktora
    > sam bym nawet nie spojrzal, moze byc czyims marzeniem. Juz rozumiem i
    > dziekuje za wyjasnienie.
    >
    > Sam sie przez dobre dwa miesiace podniecalem polska karta z
    > delikatesow, wiec kwestie marzenia rozumiem jak najbardziej. :)

    A swoją drogą, jakie są Twoje karciane preferencje ?

  • 13. Data: 2009-05-23 16:24:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Zaskoczyłeś mnie pozytywnie tym newsem ! Jutro pedzę do Tesco po
    > kartę, aby w kolekcji mieć pierwszą polską kartę cashback 2%. Szkoda
    > tylko, że promocja obowiązuje do sierpnia, ale nie wymagajmy na
    > początek za wiele, zwłaszcza od Tesco.

    To nie masz????

    No po Tobie nie spodziewałem się braku tak podstawowego produktu!

  • 14. Data: 2009-05-23 16:26:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Maj, 12:24, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > A swoją drogą, jakie są Twoje karciane preferencje ?

    Zbyt ogolne pytanie. Pytasz o "idealna karte kredytowa", o to czego
    uzywam, jaki system wole?

  • 15. Data: 2009-05-23 16:32:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > http://www.tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-Tesc
    o-Rabat-2-procent...

    > I obejmuje tez transakcje gotowkowe, jezeli dobrze czytam. No, no...

    Prowizja za wypłatę z bankomatu to 2,6% w BZWBK, 3% w innych w kraju, albo
    4% w zagranicznych. Trzeba o tym pamiętać, no ale duża część prowizji się w
    ten sposób zwraca.
    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/pobierz/Karta-TESC
    O_tabela-oplat.pdf

    Ogólnie to karta z gatunku "egzotyków", ma swoje pułapki, jedno z kuriozów -
    zmiana PIN 10 zł.

  • 16. Data: 2009-05-23 16:42:02
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 23 Maj, 12:32, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Trzeba o tym pamiętać, no ale duża część prowizji się w
    > ten sposób zwraca.

    Oczywiscie, ale to i tak jest ewenement na skale swiatowa. :) Inni tak
    nie maja!
    (To tak na wszelki wypadek, gdyby ktos chcial jeczec ze w Polsce jest
    najgorzej.)

  • 17. Data: 2009-05-23 16:43:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 18:24, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > To nie masz????
    >
    > No po Tobie nie spodziewałem się braku tak podstawowego produktu!

    Widzisz, na ogół zakupy w Tesco robię późno w nocy, kiedy punkty
    obsługi finansowej są zamkniete na głucho, ale jutro z rana specjalnie
    popędzę, aby ją posiąść. Pierwsza polska karta cashback 2% za
    wszystkie transakcje zasługuje na to, by ją mieć w portfelu..;-)

    Co na tę ofertę inne banki ? A swoją drogą, Lukas ostro gra...Mam
    nadzieje, że nie skończy się to jakimś kolapsem !

  • 18. Data: 2009-05-23 16:45:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 18:26, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Zbyt ogolne pytanie. Pytasz o "idealna karte kredytowa", o to czego
    > uzywam, jaki system wole?

    Raczej o typ karty - rabatowa, balance 0%, itp. O karty secured i poor
    credit Cie nie podejrzewam ;-)

  • 19. Data: 2009-05-23 16:57:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Oczywiscie, ale to i tak jest ewenement na skale swiatowa. :) Inni tak
    nie maja!
    (To tak na wszelki wypadek, gdyby ktos chcial jeczec ze w Polsce jest
    najgorzej.)

    Jak chodzi o poziom usług bankowych (niekoniecznie o ich ceny), to my tu w
    pl naprawdę mamy bardzo dobrze w porównaniu do przeciętnej na świecie.

    Co do ewenementu na skalę, to nie wyolbrzymiałbym :). To się po prostu
    sprowadza do niższej prowizji za wypłatę z bankomatu, a w pl mieliśmy karty
    z zerową prowizją (swojego czasu karty Rajfiegow Euronetach) lub z niską
    prowizją niezależną od kwoty wypłaty (swojego czasu bodajże 4,50 zł w
    Multibanku, co przy typowej kwocie euronetowej 3900 zł oznaczało prowizję
    0,12%).

  • 20. Data: 2009-05-23 17:07:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Maj, 18:42, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Oczywiscie, ale to i tak jest ewenement na skale swiatowa. :) Inni tak
    > nie maja!
    > (To tak na wszelki wypadek, gdyby ktos chcial jeczec ze w Polsce jest
    > najgorzej.)

    Marek poruszył już temat opłat za karty w Polanezji, a więc: Amex SPG
    pierwszy rok za darmo, kolejne 45 $ rocznie= ~ 140 PLN.

    http://www.bankrate.com/funnel/credit-cards/credit-c
    ard-results.aspx?classificationuid=6&childcategoryid
    =115&childcategory=Frequent+Flyer+Cards&classtypeuid
    =1&classtypedesc=Card+Type&ec_id=&af=&ac=&ic_id=OA_C
    reditCardSingleRateDoubleWide_31_CreditCard___credit
    -cards.aspx_

    W Polsce, kompletnie łysy CitiGold LOT, tylko mile, bez żadnych
    ubezpieczeń itp. = 290,00 PLN za kartę główną i 75 PLN za dodatkową.
    Razem ok. 115 USD. Dlatego płatność Amexa SPG w żaden sposób nie
    wpływa na siłę mojego pożądania.