  • 11. Data: 2012-02-01 14:54:09
    Temat: Re: [Konkurs] W ktorym banku ...
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    news:jgaueo$4dh$1@inews.gazeta.pl...

    > Teraz takie czasy że żłote konto, karte Gold , tytuł prestiżowego klienta
    > itp byle łajza, z niewielką kasą może dostać.

    tak, tak - a platynowe przysluguja wylacznie łajdakom & zlodziejom ;)

    Pozdro

  • 12. Data: 2012-02-01 18:28:58
    Temat: Re: W ktorym banku ...
    Od: news <h...@g...com>

    On Feb 1, 12:44 am, "T.F." <t...@U...wp.pl> wrote:
    > ... mozna uslyszec:
    > "Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

    Stawiam na PKO BP

    http://stukon.blogspot.com
    Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta

  • 13. Data: 2012-02-01 20:19:43
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > "Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"
    >
    > PS: Tak, prosto w twarz. W godzinach pracy oddzialu.
    >
    > PPS:
    > Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
    > (Ale tylko do jutra)

    Opowieści z drugiej strony: "Dziś usiłowałam założyć klientowi konto.
    System działał jak w gęstym miodzie, dwa razy wywaliło mnie z systemu, a
    jak już wywaliło trzeci raz, to nie dało się zalogować. Dzwonię do
    "helpdesku", a tam mówią, że u nich działa, ale sprawdzą. I jak ja k...
    mam wyrobić plan zakładania kont, albo w ogóle plan czegokolwiek???!!!
    Klient i tak był cierpliwy, bo dał sobie spokój po 45 minutach."

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2012-02-02 07:55:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    > itp byle łajza, z niewielką kasą może dostać.

    >tak, tak - a platynowe przysluguja wylacznie łajdakom & zlodziejom ;)

    Jak taka łajza czy złodziej będzie miał zdolność kredytowa trochę wyższą od
    np nauczyciela mianowanego czy innego naczelnika wydziału to platyne
    dostanie;)
    Teraz platyny, goldy itp to żaden wyznacznik prestiżowego klienta. Po prostu
    banki rozxdają to na lewo i prawo

  • 15. Data: 2012-02-02 09:19:48
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Uzytkownik "news" <h...@g...com> ...

    >Stawiam na PKO BP

    bingo.
    (jeden z warszawskich oddzialow)

    --
    T.F.

  • 16. Data: 2012-02-02 09:49:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.02.2012 10:19, T.F. pisze:

    > bingo.
    > (jeden z warszawskich oddzialow)

    Ten?

    http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/1191747,nowe-
    centrum-bankowosci-prywatnej-w-sromiesciu-tylko-dla,
    id,t.html

    :D

  • 17. Data: 2012-02-02 12:44:12
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Teraz platyny, goldy itp to żaden wyznacznik prestiżowego klienta. Po
    > prostu banki rozxdają to na lewo i prawo

    To prawda, ze kiedys warunki byly bardziej "zawyzone"
    a i ponoc operacje tymi kartami pod szczegolniejszym nadzorem.
    Obecnie roznice praktycznie nie istnieja
    na "bezbarwny" plastik mozna przywalic gostkowi wiecej kredytu
    niz gdzie indziej na golda czy platyne.
    Zostal tylko "prestiz" w psyche klienta :D
    aczkolwiek posiadaczy mimo wszystko nie nazywalbym łajzami ;)

    Pozdro

  • 18. Data: 2012-02-02 13:09:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Zostal tylko "prestiz" w psyche klienta :D
    >aczkolwiek posiadaczy mimo wszystko nie nazywalbym łajzami ;)

    Raczej nigdzie nie napisałem że wszyscy "prestiżowi" to łajzy. Napisałem że
    byle łajza też dostanie np kartę w "prestiżowym" kolorze.;)

    A jak już piszemy o prestiżowym kliencie:
    W zeszłym tygodniu miałem telefon z BOK T-mobile: i gadka "jest Pan naszym
    Prestiżowym klientem itp"
    No i super że jestem ich prestiżowym klientem tylko że ja tam mam telefon
    tzw "na kartę" używany do odbierania rozmów tylko od mojej mamy(darmowe
    rozmowy w tzw sieci rodzinnej) i w ciągu ostatniego roku zasiliłem go kwotą
    łącznie może 30 zł i wykonałem dosłownie kilka połączeń na numery z poza
    tzw. sieci rodzinnej. Ale jestem "Prestiżowy",)