  • 1. Data: 2011-03-17 13:42:10
    Temat: Konto EB i zagraniczny bankomat
    Od: g...@o...pl

    Skorzystałem z bankomatu za granicą, zobaczyłem w blokadach 110 złotych i resztę
    zabrałem na oszczędnościowe. Niestety rozliczenie było na 113 złotych i jeszcze
    5 złotych za wypłatę z zagranicznego, przez co zastosowali mi usługę
    "przekroczenie salda" - nie mogę się zorientować w wyciągu, czy dobrze widzę, że
    jej koszt w EB to 10 złotych?

  • 2. Data: 2011-03-17 13:47:56
    Temat: Re: Konto EB i zagraniczny bankomat
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Skorzystałem z bankomatu za granicą, zobaczyłem w blokadach 110 złotych i
    > resztę
    > zabrałem na oszczędnościowe.

    Niezła niefrasobliwość. :) Albo pozytywne myślenie kursowe. ;-)

    Yes, 10 zł.

  • 3. Data: 2011-03-17 13:57:22
    Od: g...@o...pl

    > Niezła niefrasobliwość. :) Albo pozytywne myślenie kursowe. ;-)

    Nigdy dotąd kurs hrywny nie był problemem ;) Z bankomatu za granicą korzystam
    raz na rok, i wcześniej nie kombinowałem z odlewaniem na oszczędnościowe. Teraz
    już będę wiedział :)

    A gdyby wystarczyło na rozliczenie, a zabrakło np. 4 złote za skorzystanie z
    zagranicznego bankomatu - też zrobiliby mi przekroczenie salda? Jak nie zapłaci
    im się np. za kartę 95 groszy, to nie stosują tego...

  • 4. Data: 2011-03-17 14:02:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    > korzystam
    > raz na rok, i wcześniej nie kombinowałem z odlewaniem na oszczędnościowe.

    Jak chciałeś tak robić to trzeba było codziennie w te i wewte przelewać
    jakąś rezerwę. W dzień środki będące rezerwą na ror, w nocy na
    oszczędnościowym w celu procentowania. :D

> [...]
    > zapłaci
    > im się np. za kartę 95 groszy, to nie stosują tego...

    IMO by zrobili, no ale za Eurobank nie odpowiadam. Można mieć wątpliwości bo
    są i podobieństwa (wewnętrzna prowizja banku, a nie obciążenie zewnętrzne) i
    różnice (prowizja związana z konkretnym działaniem, a nie opłata cykliczna)
    w stosunku do opłaty za kartę.

  • 5. Data: 2011-03-17 14:14:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 15:02:11 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Jak chciałeś tak robić to trzeba było codziennie w te i wewte przelewać
    > jakąś rezerwę. W dzień środki będące rezerwą na ror, w nocy na
    > oszczędnościowym w celu procentowania. :D

    Nie przesadzajmy z tym oszczędzaniem, 100zł to jednak można trzymać na
    online. Różnica 0,55% powalająca nie jest ;)
    --
    Kojer

  • 6. Data: 2011-03-17 14:16:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie przesadzajmy z tym oszczędzaniem, 100zł to jednak można trzymać na
    > online. Różnica 0,55% powalająca nie jest ;)

    Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie.
    ;)

  • 7. Data: 2011-03-17 14:22:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 15:16:54 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie.
    > ;)

    No to tu optymalizacja zakończyła się optymalnym zyskiem dla banku ;).
    --
    Kojer

  • 8. Data: 2011-03-17 14:23:57
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <>> Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%.
    Optymalizacja to wartość sama w sobie.

    > No to tu optymalizacja zakończyła się optymalnym zyskiem dla banku ;).

    Dobre :):):)

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-03-17 14:25:06
    Od: g...@o...pl

    > Nie chodzi nikomu raczej o te 0,55%. Optymalizacja to wartość sama w sobie. ;)

    Tak, a potem w jednej chwili pół roku półgrosikowania na marne ;)

  • 10. Data: 2011-03-17 14:28:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak, a potem w jednej chwili pół roku półgrosikowania na marne ;)

    Ano, bo to zajęcie dla psychicznych twardzieli, a nie dla mięczaków. :)