  • 31. Data: 2009-11-06 13:26:17
    Temat: Re: Konto ING komfort za free do końca 2010.
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > nie teraz moze znac jak ja go umieszcze a nie umieszcam do kont
    > osobistych gdzie popadnie

    No to nie widze mozliwosci, jakby "w wyimaginowanej przyszlosci" ktos
    mial znac twoje konto.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 32. Data: 2009-11-07 17:52:00
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Lis, 16:29, MattS <M...@m...ms> wrote:

    > Ale nikt nie musi znać Twojego numeru rachunku.
    > Wystarczy proste mapowanie:
    > pełen numer rachunku - numer banku prowadzącego rachunek
    > bez żadnych danych właścicieli (nazwisk, nazw firm itp)

    Numer komórkowy można sprawdzić w ten sposób http://www.gsmcenter.pl/chkpnum.php
    więc nie widzę problemów żeby móc stworzyć podobne narzędzie do
    sprawdzania do jakiego banku należy dany rachunek.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 33. Data: 2009-11-07 18:39:14
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 04 Nov 2009 14:35:33 +0100, Tomasz Chmielewski wrote:

    > W sumie ciekawie (dla klienta) by bylo, gdyby dalo sie przeniesc
    > rachunek z banku do banku bez zmiany numeru tego rachunku.

    Jakieś 2-3 lata temu czytałem gdzieś tekst o tym, iż czeski rząd postanowił
    wpłynąć na banki, by te zeszły z dosyć wysokich opłat. Jednym z pomysłów,
    na wypadek gdyby banki nie zechciały "dobrowolnie" obniżyć swoich prowizji
    miało byc właśnie umożliwienie przenoszenia numeru konta.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki