  • 1. Data: 2003-07-02 00:25:35
    Temat: Konto Online w banku niemieckim
    Od: "Tomson" <t...@a...alto.com.pl>

    Czy Ktoś kto ma jakies doswiadczenie mogłby polecic mi jakis dobry
    niemiecki bank w ktorym mogłbym załozyc sobie konto z dostępem internetowym
    ?

    Konto miałoby posłużyc mi do regulowania i otrzymywania płatnosci za aukcje
    internetowe i przelwania zgromadzonych tam srodków na moje konto.

    Jesli pamiętacie to napiszcie ile dany bank zyczy sobie za przelewy wewnątrz
    niemiec oraz za przelewy do polski.
    Interesują mnie także koszty miesięcznego utrzymania takiego konta oraz
    wymagane dokumenty potrzebne do otwarcia rachunku.

    Bardzo dziękuję

    Tomasz

  • 2. Data: 2003-07-02 06:49:50
    Temat: Re: Konto Online w banku niemieckim
    Od: "Marek M" <m...@o...pl>

    Zeby zalozyc sobie konto w Niemczech musisz miec miec zameldowanie, moze byc
    czasowe, ale z tego co wiem musi byc.
    Ja mam konto internetowe w Szparkasie, i jestem zadowolony. Jako student nie
    place zadnych oplat za prowadzenie.
    Jezeli chodzi o przelew do Polski, to koszt jest minimum (14, euro) choc nie
    jestem pewien, napewno jednak sporo.

  • 3. Data: 2003-07-02 07:24:48
    Od: "foto-tip.pl" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Marek M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > place zadnych oplat za prowadzenie.
    > Jezeli chodzi o przelew do Polski, to koszt jest minimum (14, euro) choc

    Witam

    Ja zalozylem sobie konto w Deutsche Banku ,a nie mam zameldowania.
    Pojechalem do Niemiec , telefonicznie umowilem sie z pania z banku na
    spotkanie i pojechalem do banku.
    Cala procedura trwala ok 20 minut. Potem poprzysylali mi karty , piny , tany
    itp do domu.

    pozdrawiam

    --
    Hubert Adamczyk
    h...@f...pl

  • 4. Data: 2003-07-02 10:23:37
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "foto-tip.pl" <h...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spotkanie i pojechalem do banku.
    > Cala procedura trwala ok 20 minut. Potem poprzysylali mi karty , piny ,

    Mi w DB pól roku temu bez meldunku odmówili. Meldunek jak meldunek,
    załatwiłbym sobie, ale chcieli też stałych wpływów. Poszedłem więc do
    konkurencji na przeciwko i założyłem sobie w Berliner Volksbank. Żadnych
    opłat, można gadac po angielsku, ale niestety strony tylko po niemiecku.
    Żeby założyć potrzebny był paszport. No i w moim wypadku telefonicznie
    umówiłem się na konkretną godzinę w konkretnym oddziale tak, aby był ktoś
    kto obsłuży mnie w języku angielskim. Korespondencja do Polski friko, ale
    karte musiałem odebrać osobiście(już nie pamiętam czy tak sobie zażyczyłem,
    czy to standard). Przelewy wewnątrz Niemiec friko, do Polski już nie. DB
    może być pod tym względem lepszy, bo wypłaty w polskich bankomatach DB są za
    darmo z tego co wiem (ale przelewy już nie). Inna sprawa, że pewnie odbijają
    sobie manipulując kursem Euro.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-07-02 19:46:10
    Temat: Odp: Konto Online w banku niemieckim
    Od: "pedro" <s...@i...pl>

    Użytkownik Tomson <t...@a...alto.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdt8sp$nka$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Interesują mnie także koszty miesięcznego utrzymania takiego konta oraz
    > wymagane dokumenty potrzebne do otwarcia rachunku.

    Spróbuj: www.1822direkt.com
    Jest to odnoga szparkasy z frankfurtu -> taki polski mbank + broker
    tym bardziej ciekawe gdy masz <27 lat
    pozdr
    pedro