  • 11. Data: 2007-03-24 08:24:58
    Temat: Re: Konto Toyotabank
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Odpowiedz pochodzi z banku na zadane pytanie o mozliwosci posiadania konta
    > bez karty.

    również czekam na kontakt kuriera, a konto zamówiłem bez karty więc
    liczę na to, że bank mi jej nie prześle...
    jeżeli karta byłaby obowiązkowa to bez sensu możliwość wyboru przy
    składaniu wniosku ;-(

    a jeżeli kartę już mi wydadzą to co się stanie jeżeli jej nie aktywuję?

    jeżeli wyślą listem zwykłym to przecież może "nie dojść" ;-))

    nie sądzę, aby mogli pobrać opłatę za usługę, której nie mam...
    czas pokaże

    p.s.
    mam auto tej marki i zastanawiam się czy będę mógł liczyć na jakieś
    bonusy...?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-03-24 14:22:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"
> [...]
    >
    > jeżeli wyślą listem zwykłym to przecież może "nie dojść" ;-))
    >
    > nie sądzę, aby mogli pobrać opłatę za usługę, której nie mam...

    z tego co mnie mówili to karta w pierwszym roku jest bezplatna,
    a 30 zl jak przedluzysz na drugi rok
    *** blad ***
    PS - do mnie juz zadzwonili i czekam na umówienie kuriera

  • 13. Data: 2007-03-24 16:14:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > z tego co mnie mówili to karta w pierwszym roku jest bezplatna,
    > a 30 zl jak przedluzysz na drugi rok
    > *** blad ***
    > PS - do mnie juz zadzwonili i czekam na umówienie kuriera

    nie znalazłem nigdzie info, że w pierwszym roku karta gratis; też czekam
    na kuriera, jak konto będzie już aktywne to się zobaczy jak to wszystko
    działa

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-03-24 19:36:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"
    > nie znalazłem nigdzie info, że w pierwszym roku karta gratis; też
    > czekam na kuriera, jak konto będzie już aktywne to się zobaczy jak
    > to wszystko działa

    zobaczymy - wygląda ciekawie, ale informacja na stronach www jest na
    razie
    bardzo mało konkretna. Nie o wszystkim napisali, linki prowadzą nie
    tam,
    gdzie się czlowiek spodziewa, nawet tabela prowizji i oplat jakaś taka
    mało
    czytelna.
    A już o kartach VE to oprócz zdjęcia nie ma prawie nic, gdzieś na boku
    przemycona informacja, że mają działać w internecie
    *** blad ***

  • 15. Data: 2007-03-25 07:59:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    a czy ktos znalazl jakies info w jakiej walucie sa rozliczane ichnie karty?

    czy doliczaja prowizja za przewalutowanie transakcji zagranicznych?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-03-25 08:46:23
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
    > a czy ktos znalazl jakies info w jakiej walucie sa rozliczane ichnie karty?
    >
    > czy doliczaja prowizja za przewalutowanie transakcji zagranicznych?

    Jak już uzyskacie dostęp to pochwalcie się jak to wygląda.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 17. Data: 2007-03-25 11:13:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-25 09:59, RobertS stwierdził, że:
    > a czy ktos znalazl jakies info w jakiej walucie sa rozliczane ichnie karty?

    EUR

    > czy doliczaja prowizja za przewalutowanie transakcji zagranicznych?

    A tego to nie znalazłem.
    Bardzo zabawne mają kursy walut. Kurs kupna od sprzedaży niczym się nie
    różni i wychodzi na to, że ustalają je raz na dekadę ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl