  • 1. Data: 2006-11-18 23:00:17
    Temat: Konto dla Polaka z zagranicy
    Od: Tomasz Lisowski <t...@n...pl>

    Hej,

    Wyprowadziłem się z kraju, natomiast mam tu jeszcze pewne opłaty do
    ponoszenia (mieszkanie). Konto mam w Lukasie (eKonto Pro) z linią
    kredytową w koncie, ale zgodnie z ich regulaminem, mogą mi wszystko
    wypowiedzieć, jak się dowiedzą, że nie mieszkam w Polsce.

    Czy znacie bank, który oferowałbym podobną funkcjonalność (z linią
    kredytową w koncie, na wypadek mniej regularnego zasilania konta z
    zagranicy), a nie robiłby problemu z tym, że klient mieszka i pracuje za
    granicą?