  • 1. Data: 2009-07-15 10:03:31
    Temat: Konto inteligo - pytanie
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    witam

    czy jak założe konto inteligo i nie aktywuje karty to czy będzie pobierana
    opłata za tą kartę?

    dzięki

  • 2. Data: 2009-07-15 11:48:58
    Temat: Re: Konto inteligo - pytanie
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > czy jak założe konto inteligo i nie aktywuje karty to czy będzie pobierana
    > opłata za tą kartę?

    tak, trzeba aktywowac i zastrzec wtedy nie bedzie pobierana.
    Chyba ze to firmowe, wtedy karta (nie z sercem) jest bezpłatna

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 3. Data: 2009-07-15 13:16:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    w...@N...gazeta.pl wrote:
    > witam
    >
    > czy jak założe konto inteligo i nie aktywuje karty to czy będzie pobierana
    > opłata za tą kartę?

    musisz ja zastrzec. po zalogowaniu sie bedzie opcja

  • 4. Data: 2009-07-15 14:13:49
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-15 15:16, witek wrote:

    > musisz ja zastrzec. po zalogowaniu sie bedzie opcja

    No nie wiem. Przed zamknięciem konta, karta się wznowiła, nie
    aktywowałem jej, a opłatę i tak pobrali. Pytałem na infolini,
    potwierdzili że wszystko jest ok.

  • 5. Data: 2009-07-15 14:32:53
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@a...com> napisał w wiadomości

    > No nie wiem. Przed zamknięciem konta, karta się wznowiła, nie aktywowałem
    > jej, a opłatę i tak pobrali. Pytałem na infolini, potwierdzili że wszystko
    > jest ok.

    no a co w tym co napisales stoi w sprzecznosci z tym co napisał witek?
    Musizsz ja aktywowac i zastrzec wtedy nie zostanie pobrana oplata.

  • 6. Data: 2009-07-15 20:23:01
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > tak, trzeba aktywowac i zastrzec wtedy nie bedzie pobierana.

    Wystarczy zadzwonic i zrezygnowac. Nawet bez aktywacji.

    --
    Raf