  • 1. Data: 2002-07-19 16:49:43
    Temat: Konto internetowe,
    Od: "Ivan" <p...@y...com>

    Witam,
    Jestem tutaj po raz pierwszy i chciałbym prosić o poradę w następującej spra
    wie:
    Chcę założyć konto w banku, z dostępem przez internet, w miarę często dostęp
    ne ;), z niskimi (lub brakiem) opłat, ma służyć głównie do regulowania opłat
    na które nie mogę złożyć zlecenia stałego, umożliwiające uzyskanie debetu kr
    edytowego. Dochody mam średnie, a i tak tylko częśc środków będę przelewał n
    a to konto -> sumy nie bedą duże.
    Pytanie zadaję na grupie, po zapoznaniu się z kilkoma ofertami gdyż chcę zw
    eryfikować jak one sprawdzają się w praktyce.

    Z góry dziękuję za ewentualne uwagi

    Pozdrawiam,

    KK