  • 1. Data: 2004-12-03 11:57:43
    Temat: Konto jak Multi ale z haslami
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Czy jest jakies konto o funkcjonalnosci zblizonej do Multibanku (gl.
    fundusze i lokaty oraz mozliwosc wyplaty gotowki w oddziale), ale w
    ktorym kazda operacja (takze przelewy zdefiniowane) zatwierdzana jest
    haslem (albo lepiej tokenem)?

    Krystekk

  • 2. Data: 2004-12-03 12:03:39
    Temat: Re: Konto jak Multi ale z haslami
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-12-03 12:57, Użytkownik Krystekk napisał:
> [...]
    > fundusze i lokaty oraz mozliwosc wyplaty gotowki w oddziale), ale w
    > ktorym kazda operacja (takze przelewy zdefiniowane) zatwierdzana jest

    Jakie masz operacje na mysli? Jedynie wlasnie przelewy zdefiniowane
    wychodza bez hasla.. jak sobie tam wrzucisz zaufanych odbiorcow to nawet
    jak sie pomylisz to kase odzyskasz..

    Pzdr. Dudus

  • 3. Data: 2004-12-03 12:27:05
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "Dudus" <t...@w...plUSUN> napisał:

    > Jakie masz operacje na mysli? Jedynie wlasnie przelewy zdefiniowane
    > wychodza bez hasla.. jak sobie tam wrzucisz zaufanych odbiorcow to
    nawet
    > jak sie pomylisz to kase odzyskasz..

    Wlasnie zdefiniowane przelewy. Z tego powodu konto w Multi, ktore bardzo
    lubie, nie nadaje sie do zadnych powazniejszych zastosowan.

    Co za pozytek z listy kilku zaufanych odbiorcow? Chce miec
    zdefiniowanych wszystkich odbiorcow, a nie co chwila wklepywac z kartki
    numery kont.

    Krystekk

  • 4. Data: 2004-12-03 12:47:19
    Od: "Gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Co za pozytek z listy kilku zaufanych odbiorcow? Chce miec
    > zdefiniowanych wszystkich odbiorcow, a nie co chwila wklepywac z kartki

    W Millenecie jest taka mozliwa, ze zdefiniowanego odbiorce mozesz zapisac jako
    zaufanego lub nie. Ale tam nie ma hasel jednorazowych, ani tokena, a haslo
    statyczne i jest proszona jakas kombinacja cyfr z hasla.

  • 5. Data: 2004-12-03 12:56:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Gilberto napisał:

    > W Millenecie jest taka mozliwa, ze zdefiniowanego odbiorce mozesz zapisac jako
    > zaufanego lub nie. Ale tam nie ma hasel jednorazowych, ani tokena, a haslo
    > statyczne i jest proszona jakas kombinacja cyfr z hasla.

    Inteligo. Definiujesz platnosci i wysylasz bez podawania kodow. Przy
    czym wysylajac mozesz za kazdym razem zmieniac tytul i podawac kwote.
    Cos jak zaufani odbiorcy, ale mozesz sobie podefiniowac tytuly (zeby ich
    nie wklepywac za kazdym razem, ale mozesz je bez problemu zmieniac jak
    bedziesz chcial).

    Bartol

  • 6. Data: 2004-12-03 14:34:35
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 3 Dec 2004 13:27:05 +0100, w <copm28$ffh$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl> napisał(-a):

    > Wlasnie zdefiniowane przelewy. Z tego powodu konto w Multi, ktore bardzo
    > lubie, nie nadaje sie do zadnych powazniejszych zastosowan.

    Oczywiście że się nadaje. Jak się boisz logować z kafejek, to może spraw sobie
    zestaw komórka&GPRS?

  • 7. Data: 2004-12-03 15:42:35
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał:

    > Oczywiście że się nadaje. Jak się boisz logować z kafejek,
    > to może spraw sobie zestaw komórka&GPRS?

    Ani przez mysl mi nie przychodzi logowanie sie z kafejek czy w ogole
    jakiegokolwiek innego komputera niz moj wlasny, z ktorego korzystam
    wylacznie ja. Ale co to ma do rzeczy, jesli cale konto dostepne jest
    wylacznie po podaniu identyfikatora i hasla? To sa stale ciagi znakow i
    zdobycie ich jest relatywnie proste. Prostsze niz podrobienie podpisu.
    Przeciez to jest zadne zabezpieczenie. Zabezpieczeniem sa dopiero hasla
    jednorazowe lub token. A te w Multi nie obejmuja zdefiniowanych
    przelewow.

    Krystekk

  • 8. Data: 2004-12-03 16:00:33
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 3 Dec 2004 16:42:35 +0100, w <coq1j4$fvc$1@nemesis.news.tpi.pl>,

> [...]
    > wylacznie po podaniu identyfikatora i hasla? To sa stale ciagi znakow i
    > zdobycie ich jest relatywnie proste. Prostsze niz podrobienie podpisu.

    Proste? To zdobądź dane do mojego konta, jeżeli to takie proste...

    > Przeciez to jest zadne zabezpieczenie.

    ROTFL. Kolejny "fahofiec"...

  • 9. Data: 2004-12-03 16:34:03
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał:

    > Proste? To zdobądź dane do mojego konta,
    > jeżeli to takie proste...

    Nie zdobede. Nie pracuje w Twoim banku, nie jestem Twoim znajomym ani
    sasiadem, nie znam sie tez na trojanach czy innych key-loggerach. I co
    najwazniejsze, nie zalezy mi na tym.

    Krystekk

  • 10. Data: 2004-12-03 16:37:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie zdobede. Nie pracuje w Twoim banku, nie jestem Twoim znajomym ani
    > sasiadem, nie znam sie tez na trojanach czy innych key-loggerach. I co
    > najwazniejsze, nie zalezy mi na tym.

    Nie znasz się, ale za to jesteś przekonany, że to proste :-) Ech...