  • 1. Data: 2004-01-06 22:29:18
    Temat: Konto on-line w zagranicznym banku
    Od: "Kamil" <i...@o...pl>

    Witam Szanowne grono grupowiczow

    Mam do Panstwa nastepujace pytanie:

    Chcialbym zalozyc konto on-line w zagranicznym banku (kraj obojetny) chodzi mi
    jedynie o prosta procedure zalozenia. Swobodny dostep do konta, bezproblemowe
    przelewy do Polski i innych krajow.

    Czy ktos z was zakladal takie konto?
    Z jakimi trudnosciami spotkal sie w trakcie procedury otwierania konta?

    Kiedys probowalem zalozyc konto w banku on-line w UK, wymagalne bylo
    obywatelstwo angielskie

    Prosze o jakiekolwiek informacje

    Z gory dziekuje za jakiekolwiek porady

    Pozdrawiam: Kamil

  • 2. Data: 2004-01-07 19:36:31
    Temat: Re: Konto on-line w zagranicznym banku
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Jestem w trakcie zakladania konta w Szwajcari.
    Oplata 3 CHF miesiecznie.

    https://www.postfinance.ch/

    PZDR

  • 3. Data: 2004-01-08 17:05:57