-
1. Data: 2010-10-29 10:00:20
Temat: Konto open
Od: "Ianus" <U...@o...pl>
?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.
Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich
łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak robią?
JS
-
2. Data: 2010-10-29 10:30:19
Temat: Re: Konto open
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
"Ianus" <U...@o...pl> wrote in message news:iae5vp$l05$1@news.onet.pl...
> ?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.
> Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich
> łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak
> robią?
>
> JS
Generalnie jest to po jednym lub 2 dniach, dostajesz informacje, ze wyslali
dokumenty do kuriera, ktory tez przybywa szybko. Proponuje zadzwonic i
wyjasnic sytuacje.
Teraz proponuje otworzyc konto u zrodla, czyli Getinonline.pl. maja konto
skarbonkowe, lepsze niz Open. Otwieranie konta przez kuriera tez nie powinno
zajac duzo czasu.
PS
W kazdym banku sa wpadki, ale podstawowa rzecz to zadzwonic na infolinie i
wyjasnic co sie stalo a nie czekac w nieskonczonosc, ewentualnie wyslac
maila po zalogowaniu sie do banku, bo rozumiem, ze konto masz otwarte bez
pelnej aktywacji i mozesz sie logowac, tylko nie mozesz wykonywac operacji.
-
3. Data: 2010-10-29 12:06:05
Temat: Re: Konto open
Od: pI <u...@1...pl>
Fri, 29 Oct 2010 12:30:19 +0200, na pl.biznes.banki, Krzysztof
napisał(a):
> "Ianus" <U...@o...pl> wrote in message news:iae5vp$l05$1@news.onet.pl...
>> ?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.
>> Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich
>> łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak
>> robią?
> Generalnie jest to po jednym lub 2 dniach, dostajesz informacje, ze wyslali
> dokumenty do kuriera, ktory tez przybywa szybko. Proponuje zadzwonic i
> wyjasnic sytuacje.
No nie zawsze to tak różowo z nimi działa. Co prawda nie konto, a o
kartę KIS wnioskowałem i kontakt rzeczywiście po paru dniach,
weryfikacja danych, info o przyznanym limicie i o tym, że w ciągu bodaj
14 dni skontaktuje się kurier.
Po miesiącu kalendarzowym kuriera ciągle nie było, zadzwoniłem do nich -
ciągle pytali o numer klienta, którym nie jeszcze nie jestem, ale
ostatecznie po wyjaśnieniu sytuacji dostałem informację o przekazaniu do
właściwego działu i ktoś miał oddzwonić... No i nietrudno zgadnąć, że
nie oddzwonił nikt, więc jakoś widać nie zależy im specjalnie. Mnie
zresztą też nie, bo karta miała w założeniu być na zapas zapasu.
--
pI
-
4. Data: 2010-10-29 13:46:39
Temat: Re: Konto open
Od: "pmlb" <b...@d...pl>
?
"Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message
news:iae7nv$84q$1@news2.ipartners.pl...
>
> "Ianus" <U...@o...pl> wrote in message
> news:iae5vp$l05$1@news.onet.pl...
>> ?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.
>> Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich
>> łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak
>> robią?
>>
>> JS
> Generalnie jest to po jednym lub 2 dniach, dostajesz informacje, ze
> wyslali dokumenty do kuriera, ktory tez przybywa szybko. Proponuje
> zadzwonic i wyjasnic sytuacje.
> Teraz proponuje otworzyc konto u zrodla, czyli Getinonline.pl. maja konto
> skarbonkowe, lepsze niz Open. Otwieranie konta przez kuriera tez nie
> powinno zajac duzo czasu.
>
> PS
> W kazdym banku sa wpadki, ale podstawowa rzecz to zadzwonic na infolinie i
> wyjasnic co sie stalo a nie czekac w nieskonczonosc, ewentualnie wyslac
> maila po zalogowaniu sie do banku, bo rozumiem, ze konto masz otwarte bez
> pelnej aktywacji i mozesz sie logowac, tylko nie mozesz wykonywac
> operacji.
A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut?
Tylko komplikowac poprzez kurierow, telefony, emaile...
-
5. Data: 2010-10-29 13:51:57
Temat: Re: Konto open
Od: "brum" <b...@o...eu>
> A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut?
> Tylko komplikowac poprzez kurierow, telefony, emaile...
a nie prosciej napisac na stronie, ze tylko w oddziale ?
tylko komplikowac przez mnozenie teoretycznie dostepnych opcji, ktore nie
dzialaja prawidlowo...
-
6. Data: 2010-10-29 19:00:06
Temat: Re: Konto open
Od: "witrak()" <w...@h...com>
brum wrote:
>> A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut?
>> Tylko komplikowac poprzez kurierow, telefony, emaile...
>
> a nie prosciej napisac na stronie, ze tylko w oddziale ?
> tylko komplikowac przez mnozenie teoretycznie dostepnych opcji, ktore nie
> dzialaja prawidlowo...
>
>
NIE KARMIĆ TROLLA.
witrak()