  • 1. Data: 2006-05-08 12:57:57
    Temat: Konto w $ ?
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Który Bank daje najlepsze oprocentowanie za $ USA ?
    Przy okazji aby było 'niskopłatne prowadzenie konta no i VISA $

    Dzięki
    LEH

  • 2. Data: 2006-05-08 18:11:33
    Temat: Re: Konto w $ ?
    Od: "Noe" <n...@v...bezto.net>

    "LEH" <i7i7@@@op.pl> wrote in message
    > Który Bank daje najlepsze oprocentowanie za $ USA ?
    > Przy okazji aby było 'niskopłatne prowadzenie konta no i VISA $

    Nie wiem czy bedziesz zainteresowany. Ja akurat trzymam na Pay Pal.
    Oprocentowanie jest 4,58% i ma ta wygode, ze kapitalizacja jest co miesiac i
    mozna w kazdej chwili wycofac.....
    Jesli chodzi o banki to sprawdz w PKO BP. Od 20 tys bylo nie dawno 4%....

  • 3. Data: 2006-05-08 21:17:17
    Od: "Gregzet" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Który Bank daje najlepsze oprocentowanie za $ USA ?
    > Przy okazji aby było 'niskopłatne prowadzenie konta no i VISA $

    Zobacz do multibanku. Można otworzyć konto walutowe za free a oprocentowanie
    też nie najgorsze