  • 1. Data: 2012-09-28 08:53:23
    Temat: Konto z premią - czy da się wyciągnąć jakiś bonus?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Czy da się wyciągnąć jakiś bonus od BGŻ za otwarcie konta z premią? Jest jakaś
    promocja lub system partnerski?

  • 2. Data: 2012-09-28 11:54:42
    Temat: Re: Konto z premią - czy da się wyciągnąć jakiś bonus?
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    On Friday, September 28, 2012 8:53:23 AM UTC+2, Piotr Hołda wrote:
    > Witam,

    > Czy da się wyciągnąć jakiś bonus od BGŻ za otwarcie konta z premią? Jest jakaś
    promocja lub system partnerski?

    Poszukaj nowo otwartego oddziału BGŻ, w promocji do zakładanego konta dają gumowy,
    czy tam żelowy zegarek Q&Q z dwuletnią gwarancją. Design jest wyłącznie damski. Z
    tego co pamiętam można jeszcze było skorzystać z podwyższonego oprocentowania, które
    mnie jednak nie skusiło.
    Nie wiem czy ta promocja obowiązuje na wszystkie nowe oddziały, czy na wybrane.

  • 3. Data: 2012-09-28 12:42:11
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 11:54:42 UTC+2 użytkownik lery.IT napisał:
> [...]
    mnie jednak nie skusiło.

    > Nie wiem czy ta promocja obowiązuje na wszystkie nowe oddziały, czy na wybrane.

    Dzięki za odpowiedź. W mojej mieścinie jest cały jeden oddział BGŻ i nie jest nowy :)

  • 4. Data: 2012-09-28 13:46:18
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    Czy da się wyciągnąć jakiś bonus od BGŻ za otwarcie konta z premią? Jest
    jakaś promocja lub system partnerski?
    ----------------
    Za Bgż niestety nie, a po wiśnie za inne zapraszam na priv ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2012-09-29 15:02:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 50658e0e$0$1208$6...@n...neostrada.pl

    > Za Bgż niestety nie, a po wiśnie za inne zapraszam na priv ;)

    Ja nadal swoich od Ciebie nie mam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-09-29 23:46:02
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Ja nadal swoich od Ciebie nie mam.

    Ale ja już odpowiadałem, że:
    "Witam,
    reklamacja została przekazana do dostawcy, poinformujemy Pana, gdy zostanie
    ona rozpatrzona.

    Pozdrawiam,
    Mxxxxxxxxxxxxxxx Gxxxxxxxxxxxxxx"

    Warunki były na początku opisane.
  • 7. Data: 2012-09-30 14:27:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 50676c1c$0$26681$6...@n...neostrada.pl

    > Ale ja już odpowiadałem, że:

    Opowiedz to nie zapłata.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-09-30 14:27:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 50676c1c$0$26681$6...@n...neostrada.pl

    > Ale ja już odpowiadałem, że:

    Odpowiedź to nie zapłata.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-09-30 15:22:22
    Od: www2 <t...@g...com>

    wromek - napisz prosze jakie banki daja mozliwosc uzyskania przez Ciebie jakis
    profitow za jakie konta

    no i jak jest z podatkiem od tego...?

    pozdrowienia

  • 10. Data: 2012-09-30 22:55:55
    Temat: Re: Konto z premia - czy da sie wyciagnac jakis bonus?
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > wromek - napisz prosze jakie banki daja mozliwosc uzyskania przez Ciebie
    > jakis profitow za jakie konta
    >
    > no i jak jest z podatkiem od tego...?

    Wszystkie dostepne opcje sa tutaj:
    http://wromek.systempartnerski.pl/

    A o kwotach i za co-mozemy pogadac na privie.

    --
    pozdrawiam, wromek