  • 1. Data: 2010-11-18 10:01:37
    Temat: Konto - zagraniczne przelewy przychodzace
    Od: "lukasd" <l...@p...fm>

    Witam,

    może z doświadczenia coś doradzicie... szukam konta osobistego, na które
    mają wpływać przelewy zagraniczne, głównie Euro!
    Zależy mi na koncie: najlepiej darmowym, z szybkimi przelewami, w miarę
    nieskimi opłatami za karte i wypłaty za granicą oraz z niskimi opłatami
    związanymi z przewalutowaniem!

    Coś, ktoś poleci?

    Pozdrawiam
    Lukasd

  • 2. Data: 2010-11-18 10:08:04
    Temat: Re: Konto - zagraniczne przelewy przychodzace
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "lukasd" <l...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > Zależy mi na koncie: najlepiej darmowym, z szybkimi przelewami, w miarę
    > nieskimi opłatami za karte i wypłaty za granicą oraz z niskimi opłatami

    Ja bym polecił ING OKO EUR sprzężone z ING OKO PLN względnie z ING Direct.

    Alternatywnie mógłby być Alior, względnie BZWBK.

    Ostatecznie Multibank albo Getin.

  • 3. Data: 2010-11-18 10:20:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup

    Kurde, sorry.

    Jeszcze śpię i najwyraźniej źle zrozumiałem pytanie, pytającemu chodzi tylko
    o ROR.

  • 4. Data: 2010-11-18 11:33:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 11:01:37 +0100, lukasd napisał(a):

    > Witam,
    >
    > mo?e z do?wiadczenia co? doradzicie... szukam konta osobistego, na które
    > maj? wp?ywaae przelewy zagraniczne, g?ównie Euro! Zale?y mi na koncie:
    > najlepiej darmowym, z szybkimi przelewami, w miare nieskimi op?atami za
    > karte i wyp?aty za granic? oraz z niskimi op?atami zwi?zanymi z
    > przewalutowaniem!
    >
    > Co?, kto? poleci?

    Ale otrzymane euro chcesz zamieniać na pln i wydawać w Polsce? Jeżeli tak
    to sprawdź ofertę BZWBK i otrzymane euro sprzedawaj w walutomacie
    (walutomat.pl) a z walutomatu przelewaj już sobie na jakie konto masz lub
    chcesz mieć.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-11-18 11:58:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "lukasd" <l...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Zależy mi na koncie: najlepiej darmowym, z szybkimi przelewami, w miarę
    > nieskimi opłatami za karte i wypłaty za granicą oraz z niskimi opłatami

    wiekszosc warunkow spelnia Alior. Otworz konta osobiste w PLN i EUR, bez
    kart. Przelewy w EUR SEPA elektronicznie za 5zl. Przewalutowania niestety po
    standardowej tabeli, czyli niezbyt ciekawie. jak bedziesz robil
    przewalutowania na wieksze kwoty >5tys waluty to mozesz sobie uruchomic
    autodealing za 7zl/mies dla indywidualnych i sprzedawac walute po lepszych
    kursach niz w standardowej tabeli.