  • 11. Data: 2005-03-11 10:52:14
    Temat: Re: Konto24 w BZ WBK
    Od: "vis" <v...@i...pl>

    bank jest Ok. debetowke dostaniesz bez problemu, bo to standart, z kredytowa
    musisz miec regularne wplywy. obsluga nic nie kosztuje, czyli 0zl/miesiac,
    jak ja zkladalem nie bylo limitow, i podejzewam ze teraz tez niema. Idz do
    banku i sie wszystkiego dowiesz,

  • 12. Data: 2005-03-11 11:02:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    vis <v...@i...pl> wrote:
    > bank jest Ok. debetowke dostaniesz bez problemu, bo to standart, z

    Debetowa VC nie jest standardem! :)

  • 13. Data: 2005-03-11 12:33:46
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Jesli chdozi o "pójde do nich i sie spytam" to czasem może być problem
    > - w Oddziałach moga twierdzić inaczej niz przewiduje "góra".
    Ano właśnie. Byłem i powiedzieli, że mam przynieść historię z innego banku
    :-/

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 14. Data: 2005-03-11 13:05:01
    Od: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2005 13:33:46 +0100, Maciej Wójcik napisal/a:

    > Ano właśnie. Byłem i powiedzieli, że mam przynieść historię z
    > innego banku
    > :-/
    tak własnie jest, jesli jestes nowym klientem..
    --
    Krzysztof Lerski

  • 15. Data: 2005-03-11 15:29:17
    Od: my_user <m...@g...pl>

    vis napisał(a):
> [...]
    > jak ja zkladalem nie bylo limitow, i podejzewam ze teraz tez niema. Idz do

    Masz chyba na myśli Visa Electron
    Bo Debetowa Visa Classic już nie jest w standardzie
    --
    Piotr K

  • 16. Data: 2005-03-11 15:37:30
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > musisz miec regularne wplywy. obsluga nic nie kosztuje, czyli 0zl/miesiac,
    Dziwne. W TOiP jest 6zł za miesiąc :-P
    Dobra, juz założyłem. Teraz czekam tylko na wyciąg z mBanku za ostatnie pól
    roku i idę po Visę Clasic :-D