  • 1. Data: 2010-07-01 17:20:47
    Temat: Korwin-Mikke: zamknąć oczy, zatkać uszy i głosować na Jarosława Kaczyńskiego!
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Podstawowy test na rozeznanie w sprawach politycznych.

    Jeżeli stanowisko Korwina-Mikke cię zaskakuje lub dziwi, to oznacza, że
    żyjesz w matriksie i nic nie rozumiesz polityki. Jak nic nie kumasz, to
    tylko pozostało ci kury szczać prowadzić, a nie na wybory iść!

    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    ,1,3314859,aktualnosc.html

    J.

  • 2. Data: 2010-07-01 18:19:23
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żyjesz w matriksie i nic nie rozumiesz polityki. Jak nic nie kumasz, to
    > tylko pozostało ci kury szczać prowadzić, a nie na wybory iść!

    Ja nie kumam dlaczego kandydaci dyskutowali głównie na tematy, na które
    prezydent nie ma żadnego wpływu.

    Oczywiście nikomu to nie przeszkadza z dziennikarzami na czele.