  • 21. Data: 2009-05-06 06:51:55
    Temat: Re: Krach już blisko
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Virck" <V...@v...wiesnet> napisał w wiadomości
    news:0048fad8$0$22132$c3e8da3@news.astraweb.com...
    > Powiem wprost. Jan Werbinski to jest uposledzony umyslowo troll:

    Wejście na rynek z dużym prawdopodobieństwem jest skorelowane z pojawieniem
    się na usenecie i zwiększeniem zainteresowania rynkiem.

    Virck wszedłeś na rynek we wrześniu ubiegłego roku. Od tego czasu mocno
    dostałeś po dupie i na siłę próbujesz odrobić straty. To dlatego nie
    wymiękasz tak jak ja przy korektach. W sumie jesteś mocno do tyłu. Ja nie
    muszę odrabiać strat.

    Dla porównania zajrzyj na daty pojawiania się mnie na tej grupie przez
    ostatnie 10 lat i sprawdź czy był to dobry moment do kupna.
    To tyle. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2009-05-07 16:33:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 May 2009 13:21:51 +0200, w <gtp81v$is$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Jan
    Werbiński <j...@j...com> napisał(-a):

    > Padnie to wszystko na pysk pewnie w czerwcu jak nie szybciej. Teraz ostatnie
    > okazje, żeby sprzedać z zyskiem. Już nawet _muszące_ kupować fundusze
    > wypuszczają śmieci z porfeli.
    > Zarabiajcie sobie. Wychodzę w maju na dłużej i nawet jak Wig20 skoczy do
    > 2500, to ja naprawdę nie będę nikomu zazdrościł. Nawet lepiej żeby poszło do
    > góry, bo przyda mi się niższy kurs euro na wakacje.

    Niech to jeszcze Kuczyński powtórzy, a już wszyscy będziemy wiedzieli co nas
    czeka ;>