  • 1. Data: 2002-04-09 13:49:01
    Temat: Kredyt
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Gdzie mozna uzyskac kredyt bez poreczycieli lub na bardzo dogodnych
    warunkach formalnych?

  • 2. Data: 2002-04-09 13:59:35
    Temat: Re: Kredyt
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdzie mozna uzyskac kredyt bez poreczycieli lub na bardzo dogodnych
    > warunkach formalnych?

    W Inteligo, oczywiscie :)

  • 3. Data: 2002-04-09 14:02:49
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > W Inteligo, oczywiscie :)

    A moze cos innego? =)

  • 4. Data: 2002-04-09 14:06:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A moze cos innego? =)

    Ale glupie pytania zadajesz - jaki kredyt, na jaka kwote, dla kogo...

  • 5. Data: 2002-04-09 14:29:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ale glupie pytania zadajesz - jaki kredyt, na jaka kwote, dla kogo...

    Powiedzmy na 10.000 dla mojej starszej =)

  • 6. Data: 2002-04-09 14:29:50
    Od: schen <s...@i...pl>

    > A moze cos innego? =)

    Linia kredytowa w koncie :-) Chyba ze masz konto w banku - skarbonce,
    tzw. banki typu "cala para w gwizdek" (mBank, Inteligo, itp) to robisz
    tak: zamawiasz sobie historie konta, idziesz do normalnego banku,
    zakladasz tam ROR, przedstawiasz historie i od razu masz limit kilku
    srednich wplat na konto. Gorzej jesli historie obrotow masz parszywa... :-(

  • 7. Data: 2002-04-09 21:13:25
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Powiedzmy na 10.000 dla mojej starszej =)

    Jako żywo przypomina mi to rozmowę na dworcu:

    - Panie, a jaki to pociąg.
    - Jak to jaki? Żółty!
    - No tak! Ale dokąd?
    - Do połowy!!

  • 8. Data: 2002-04-09 21:46:15
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jako żywo przypomina mi to rozmowę na dworcu:
    >
    > - Panie, a jaki to pociąg.
    > - Jak to jaki? Żółty!
    > - No tak! Ale dokąd?
    > - Do połowy!!

    No dobra dobra =)

    Kredyt ok 10.000 zl dla osoby prowadzacej wlasna dzialalnosc gospodarcza.

  • 9. Data: 2002-04-09 22:07:53
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@m...net (minik) wrote in <a8vnh2$mom$1@news.onet.pl>:

    >No dobra dobra =)
    >
    >Kredyt ok 10.000 zl dla osoby prowadzacej wlasna dzialalnosc gospodarcza.

    ...na co ?

    W.

  • 10. Data: 2002-04-09 22:21:10
    Od: "minik" <m...@m...net>