  • 1. Data: 2006-04-10 10:38:19
    Temat: Kredyt hipoteczny dla osoby po 50-tce
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    Witam,

    Szukam takowego kredytu, na jak najdluzszy okres splaty, ale w PKO BP daja
    na 10 lat, tj do 65 roku zycia, w Fortisie do 75.
    Prosze o rade ,jaki kredyt dla osoby w tym wieku byscie polecali, oczywiscie
    jak najtanszy, na razie wychodzi mi zwe Fortis w CHF 2% + Libor 6M, albo w
    PLN 1,5% + WIBOR.

    Pozdraiwma
    Peyto

  • 2. Data: 2006-04-10 11:01:01
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny dla osoby po 50-tce
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Peyto porozsypywal nastepujace haczki:
    > Szukam takowego kredytu, na jak najdluzszy okres splaty, ale w PKO BP daja
    > na 10 lat, tj do 65 roku zycia, w Fortisie do 75.
    To chyba naturalne... chyba nie oczekujesz ze bank bedzie liczyl na
    wyjatkowo dobre zdrowie kredytodawcy i na to ze dozyje on w zdrowiu do
    setki? Pomijajac ofkoz kwestie wysokosci dochodow na emeryturze.
    > Prosze o rade ,jaki kredyt dla osoby w tym wieku byscie polecali, oczywiscie
    > jak najtanszy, na razie wychodzi mi zwe Fortis w CHF 2% + Libor 6M, albo w
    > PLN 1,5% + WIBOR.
    Z tym pytaniem to do expandera, openfinance itp
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-11 11:57:25
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    w takich nietypowych sprawach polecam serwis smartbank.pl
    Bez wychodzenia z domu otrzyma Pan oferty na swoje konto w internecie w
    ciagu kilku dni.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek